رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود از کسب رتبه اول این شهرستان در تزریق واکسن کرونا در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در دیدار با رئیس بیمارستان و رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود  گفت:بزودی دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان امام حسین (ع) هشترود نصب خواهد شد.

 امینیان  افزود: در دیدار با  نقی پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز قول حل خرید دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام حسین (ع) گرفته شد.

وی گفت: همچنین ارتقای تجهیزات بیمارستان از جمله دستگاه جدید و بروز سونوگرافی و تجهیزات بروز آزمایشگاهی هم در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار هشترود در ادامه از جذب متخصصان داخلی، جراحی، زنان و بیهوشی خبر داد و گفت: متاسفانه با وجود آمبولانس در این بیمارستان با مشکل راننده مواجه بودیم که این مشکل هم با بکار گیری راننده آمبولانس تا یک ماه آینده حل خواهد شد.

وی گفت: درمانگاه خورجستان هم با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی تامین مالی شد و تا آخر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

امینیان گفت: با قول رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز استحکام سازی بیمارستان امام حسین (ع) هشترود و ارتقای درجه این بیمارستان جهت قرار گرفتن در کنار آزاد راه پیامبر اعظم (ص)، جاده قدیم تبریز تهران و جاده ترانزیت هشترود _ مراغه در دستور کار قرار گرفت.

جعفرزاده رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود هم از کسب رتبه اول این شهرستان در تزریق واکسن کرونا در استان خبر داد.

وی گفت: تاکنون در این شهرستان ۹۶.۵ درصد جمعیت دوز اول ، ۸۸ درصد جمعیت دوز دوم  و ۱۰ درصد جمعیت دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.