مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

قرار است در این مراسم از ابول نژادیان سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  تقدیر و محمدحسین سرمست شوشتری به عنوان سرپرست  جدید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این شهرستان معارفه شود.

توجه ویژه وزارت بهداشت به خوزستان

 بهرام دارایی  معاون وزیر بهداشت با اشاره به روند درمان مبتلایان به کرونا در خوزستان در دو سال گذشته گفت: مبتلایان در خود استان درمان شدند و کمتر بیماری به دلیل ابتلا به کرونا مجبور به خارج شدن از استان شد.

او افزود:دوره مدیریت دکتر ابول‌نژادیان با کرونا همراه شد به گونه‌ای که او مدیر کرونایی در استان ویژه خوزستان شد.

دارایی اضافه کرد: استان خوزستان از نظر جغرافیایی، قومیت‌های مختلف و موارد مختلف ویژه است و شرایط خاصی دارد.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: از همه مسئولان و کادر درمان استان خوزستان که بسیار خوب کار کردند، تشکر می‌کنم.  

این مقام مسئول گفت: مدیریت در این خطه خاص است و از دکتر ابول‌نژادیان و همه کادر درمان در این دو سال فعالیت تشکر می‌کنیم. امیدواریم دکتر سرمست نیز با توان بیشتر و ایده‌های نو، حق مطلب این دانشگاه ادا شود؛ دانشگاهی که نام جندی شاپور را یدک می‌کشد نشان قدمت طب و طبابت در این سرزمین است.

دارایی افزود: وزارت بهداشت توجه ویژه به خوزستان خواهد داشت. رئیس جمهور نیز نگاه ویژه‌ای به استان‌هایی مانند خوزستان دارد که جنبه ملی و حیثیتی برای ما دارند.

او اضافه کرد: با توجه به وجود بنادر در منطقه، بحث غذا و دارو در این منطقه بسیار مهم است و کار زیادی در این زمینه داریم.

  معاون وزیر بهداشت ادامه داد: باید همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود تا با به کارگیری نیرو‌های بومی، نقطه ضعف‌ها و کم و کاستی‌ها در این دوره برطرف شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.