کارشناسان شبکه دامپزشکی طرقبه و شاندیز با همراهی ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت در رصد و پایش تنظیم بازار شرکت داشتند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  قدرتی رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:کارشناسان شبکه دامپزشکی طرقبه و شاندیز با همراهی ادارات جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت در رصد و پایش تنظیم بازار شرکت داشتند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده در این هفته رصد و پایش دامداری ها، فارم‌های پرورشی طیور، کارخانجات فرآورده‌های لبنی و مراکز بسته بندی به صورت گشت مشترک با دیگر ادارات شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه و شاندیز گفت: هدف از این بازدید‌ها نظارت بر فرآیند تولید و بررسی مشکلات و معضلات واحد‌ها می‌باشد.

قدرتی گفت:  ثبت دقیق تلفات و رعایت مسائل زیستی امنیتی در دامداری ها و مرغداری ها در کنترل بیماری‌های دام و طیور و افزایش بهره‌وری و تولید در خراسان رضوی موثر بوده و سبب می‌شود کارشناسان دامپزشکی با در اختیار داشتن آخرین وضعیت سلامت گله‌های دام و طیور و منطبق با سیاست‌های ابلاغی گام‌های محکم تری در ارتباط با کنترل و پیشگیری از بیماری‌های مربوطه بردارند.



انتهای پیام//م. ذ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار