چمران گفت: تلاشی که حضرت فاطمه زهرا (س) در مسیر حق نشان داد، در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: کمتر در خصوص جنبه مبارزات حضرت زهرا (س) صحبت شده که حق است بیشتر صحبت شود که عمدتا به بی حرمتی‌ها و قدرناشناسی‌های مردم آن زمان پرداخته می‌شود. جنبه مبارزاتی حضرت فاطمه زهرا (س) بحث ولایت مداری حضرت را شامل می‌شود.

وی افزود: در زمان پیامبر مشخص بود که بعد از آن چگونه باید این بانوی بزرگوار باید در این زمینه یک جهاد واقعی و یک مبارزه واقعی را بنیاد نهاده است.

وی ادامه داد: تلاشی که بانوی جوان نشان داد در تاریخ ماندگار شد و همیشه به عنوان یک الگو برای زنان و مردان جامعه اسلامی در مسیر مبارزه برای حق باقی ماند.

چمران در ادامه گفت: روز  ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه که روز شهادت آیت الله مفتح هست، که بنده چند سالی از نزدیک شاهد مبارزات ایشان از نزدیک بودیم که خاطراتی هم در مقاطع مختلف با ایشان داریم.

وی در پایان گفت: امروز سالگرد تبعید مقام معظم رهبری به منطقه ایرانشهر است که در سال۱۳۵۶ ایشان را به این منطقه تبعید کردند، ان‌شاءالله که ما قدر این شخصیت بزرگ را بدانیم و بشناسیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار