نقشه راه توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی در برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» ترسیم می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه زنده تلویزیونی «خانه مهارت» با هدف احیای ظرفیت‌ها و صنایع رو به فراموشی استان قزوین همچون: چرم دوزی، نمد دوزی، قالیبافی، پرورش زعفران و پرورش زنبور عسل از سیمای مرکز قزوین روی آنتن می‌رود.

وی اضافه کرد: در قسمت‌های مختلف این برنامه ۴۶ صنعت استان که فراموش شده اند و دارای ثبت جهانی نیز هستند، معرفی و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رحیمی گفت: این برنامه دارای بخش‌های متنوعی همچون: گفتگو با هنرمند یا مدرس صنایع دستی بومی استان، بخش کارشناسی با موضوع تجاری سازی و تسهیل گری صنعت مورد نظر، بررسی طرح توجیهی اقتصادی و ارزیابی کسب و کار‌های خانگی، معرفی کارآفرین برتر، گزارش مردمی، آسیب شناسی کسب و کار با برقراری تماس تلفنی با یک کارآفرین ناموفق در همان زمینه است.

گفتنی است در این برنامه تلویزیونی با اجرای مسابقه پیامکی در هرقسمت به ۳ نفر، یک مجموعه جامع آموزشی راه اندازی کسب و کار خانگی به ارزش ۴ میلیون ریال اهداء می‌شود.

برنامه تلویزیونی «خانه مهارت» به تهیه کنندگی حسن نجفی، کارگردانی کیانوش بهاروند و اجرای مهدی مددخانی شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.