رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: این بیمارستان مشکلاتی دارد و ما پیگیر این قضیه بوده ایم اما رفع کامل این مسئله حمایت متولیان امر را هم می طلبد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هر بیمارستان بنا به ضرورت و لزومی که دارد باید از امکانات مناسبی جهت رفاه حال بیماران و همراهان بیمار برخوردار باشد چرا که وجود هرگونه کمبود امکاناتی می‌ تواند بر دغدغه مراجعه کنندگان بیفزاید.

یک شهروند خبرنگار با ارسال کلیپی از کنده کاری ها و نبود امکانات مناسب بیمارستان شهید جلیل یاسوج خواستگار پیگیری این مسئله توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج شد.

سعیدی نژاد رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج در این خصوص گفت: سال ۸۵ که این بیمارستان در بلوار شهید قرنی یاسوج طراحی شد شاید آن موقع انتظار این همه تراکم جمعیت و فزونی ساختمان های مسکونی را نداشتند که همین مسئله خود یک چالش محسوب می شود و  باید برای مشکلاتی از جمله ترافیک و جانمایی نامناسب راهکاری اندیشیده می شد.

او افزود: با توجه به نیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تغییر کاربری بر اساس پژوهش های درمانی و حضور دانشجویان جهت ارائه خدمات، وسعت کاری و خدماتی دهی این بیمارستان بیشتر شده است و بر اساس لزوم با شخص وزیر و استاندار برای ایجاد پارکینگ ویژه پرسنل بیمارستان،فضای فیزیکی مناسب برای همراه بیمار نامه نگاری ها و مکاتباتی داشته ایم که حمایت و پیگیری متولیان امر را می طلبد.

او همچنین به مسئله ایجاد ترافیک در مسیر بیمارستان شهید جلیل یاسوج اشاره کرد و گفت: پیشنهاد واضحی که وجود دارد اینست که از دو خیابان یک طرفه رفت و برگشت برای کاهش بار ترافیکی استفاده شود.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج اظهار داشت: در خصوص فضای سبز باید گفته شود که ابتدا جانمایی پد هلیکوپتر برای انتقال و جابجایی مصدومین مشخص شود بعد بر اساس میزان فضای باقی مانده می شود برای فضای سبز بیمارستان اقدام کرد.

او در پایان افزود: شهرداری برای کنده کاری و آسفالت بیمارستان قول داده و مواد لازم برای شروع کار آماده است که این مسئله دیگر به زمان اقدام شهرداری بستگی دارد.

از ظرفیت بیمارستان شهید جلیل برای بیماران کرونایی استفاده می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.