عضو شورای شهر تهران گفت: رانندگانی که دارای کارنامه هوشمند «پروانه» هستند می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی درمان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، میثم مظفر عضو شورای شهر تهران در حاشیه سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به بیمه رانندگان تاکسیرانی اظهار کرد: از چند هفته گذشته به همت سازمان تاکسیرانی، امکان ثبت نام برای تاکسیران‌های شهر تهران و اعضای خانواده آن‌ها جهت اخذ بیمه تکمیلی درمان فراهم شده که می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

وی ادامه داد: رانندگانی که دارای کارنامه هوشمند «پروانه» هستند می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی درمان استفاده کنند، متاسفانه در چند هفته گذشته این بیمه تکمیلی متوقف شده بود و با پیگیری شورا، بیمه درمان رانندگان برقرار شد.

مظفر بیان کرد: متقاضیان حتما باید ثبت نام کنند، شهرداری زمانی را برای ثبت نام اعلام کرده و دل به خواهی نیست و شرایط سنی هم ندارد، این بیمه اصلا دولتی و خصوصی ندارد و تعریفش هم مشخص است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز امیدی
۱۰:۵۳ ۲۳ دی ۱۴۰۰
باسلام اینجانب درسال ۱۳۹۹تاپاییز ۱۴۰۰دارای بیمه تکمیلی
درنزد بیمه گذار طرف قرارداد تاکسیرانی تهران بوده وهستم
ازشهریور ۱۴۰۰بابت بستری شدن دربیمارستان بعلت کرونا
اسناد هزینه شده خودرا به دفتر بیمه گذاز نواب تحویل داده
ام که تاکنون اقدامی جهت واریز مبلغ نشده وپس از مراجعه
میفرمایند بعلت عدم پرداخت بدهی تاکسیرانی وجه واریز نشده
لطفا وضعیت بیمه شده بنده که وجه بیمه خود راواریز کردم مشخص کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۶ دی ۱۴۰۰
با عرض سلام واحترام خدمت همه بزرگواران لطفا فکری به حال اورده اولیه تاکسیران برای تعویض تاکسی بکنید چون تاکسی ما فرسوده است ولی پول برای پرداخت اول نداریم