با اجرای پویش ایران مهربان در کشور هیچ فرزند یتیم و محسنینی بدون حامی نمانده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پیمان ترکمانه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: با اجرای پویش ایران مهربان در کشور و به تبع در استان کرمانشاه هیچ فرزند یتیم و محسنینی بدون حامی نمانده است.

او اظهار داشت: ۸۲ هزار خانواده در استان کرمانشاه زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که اطلاعات آن‌ها در نظام جامع خدماتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارد.

ترکمانه افزود: مبالغی که به عنوان مستمری به خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود ارقامی است که در ابتدای هر سال در لایحه بودجه از طرف دولت به مجلس پیشنهاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بیان داشت: میزان یارانه و مستمری پرداخت شده برای خانواده‌های پنج نفر و بیشتر مبلغ یک‌میلیون و ۵۳۲ هزار تومان است.

او گفت: میزان یارانه و مستمری پرداخت شده برای خانواده‌های چهار نفره یک میلیون و ۲۵۴ هزار تومان، سه نفره ۹۷۴ هزارو ۵۰۰ تومان، ۲ نفره ۶۹۴ هزار تومان و یک نفره ۴۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان است.

ترکمانه با اشاره به اینکه این نهاد حمایت از ۱۰ هزار فرزند یتیم و محسنین در استان کرمانشاه را بر عهده دارد، ادامه داد: با پیوستن حامیان جدید به پویش ایران مهربان، تعداد حامیان معنوی فرزندان ایتام و محسنین کرمانشاهی از ۳۴ هزار نفر فراتر رفته است.

پیمان ترکمانه تاکید کرد: مساله ارزشمند در این پویش افزایش میانگین کمک‌های دریافتی فرزندان ایتام در استان به حدود ۹۰۰ هزار تومان در ماه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: با اجرای پویش ایران مهربان در کشور و به تبع در استان کرمانشاه هیچ فرزند یتیم و محسنینی بدون حامی نمانده است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام ، حامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.