صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در شب یلدا، برنامه «شو چله» را تهیه و تقدیم مخاطبانش می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه جهان بین در شب یلدا، بلندترین شب سال، با تهیه و پخش برنامه «شو چله»، این شب را برای هم استانی ها، خاطره انگیز و به یاد ماندنی می‌کند.

او افزود: این برنامه در سیمای جهان بین به تهیه کنندگی و کارگردانی رضا قاضی، اجرای وحید علیدادی و مینا حیدری از ساعت ۲۱ تا ۲۲:۳۰ روی آنتن می‌رود.

شاهنامه خوانی، اجرای موسیقی زنده، دعوت از یک پرستار و مدافع سلامت، گفت و گوی کارشناسی و صحبت پیرامون بلندترین شب سال، بخش نمایشی جذاب مش نوروز، غضنفر و شوکت با هنرمندی محسن هادیپور، مهدی رزازی و لیلا بیننده، گزارش‌های شاد مردمی، موسیقی تصویر از بخش‌های دیدنی «شو چله» است که در یک استودیو و فضایی کاملاً سنتی تقدیم بینندگان می‌شود.

افشارنیا بیان کرد: «شو چله» در صدای جهان بین به تهیه کنندگی مهشید موسویان، گویندگی فرزین مظفری و گزارشگری مجید عالی پور از ساعت ۲۰ تا ۲۲ تقدیم شنوندگان می‌شود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: گزارش‌های مردمی و گپ و گفت با موضوع دورهمی‌های یلدایی، نمایش‌های کوتاه طنز و شنیدنی، شاهنامه‌خوانی، فال حافظ، ارتباط با خوانندگان استانی، بسته‌های صوتی، گفت و گوی کارشناسی پیرامون آداب و رسوم مردم استان در بلندترین شب سال، موسیقی و ترانه‌های شاد، تلفن و پیامک از بخش‌های متنوع و جذاب این برنامه رادیویی است.

افشارنیا گفت: تهیه یک گزارش با موضوع شب یلدا و آداب و رسوم مردم استان و پخش از بخش‌های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، تولید چهار گزارش از کمک‌های خیّران برای شب یلدا در شهرستان‌های ده گانه استان، پوشش و اطلاع رسانی برنامه‌های نظارت بر بازار، تهیه یک گزارش با موضوع بررسی اوضاع بازار و قیمت‌ها با حضور معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در استودیو، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتوا‌های تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان ها، از اقدامات گسترده معاونت خبر در شب یلداست.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید ویدئو کست، موشن گرافیک، پوستر، کلیپ، گزارش، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام، سروش و سایت مرکز) و انتشار محتوا‌های مرتبط در آپارات، در شب یلدا همراه و همدل هم استانی هاست.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار