نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته متاسفانه در شاخص‌های توسعه در انتهای جدول قرار داریم که در بخش‌هایی مورد سوءاستفاده دشمن قرار گرفته است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان   در دیدار اعضای هیئت مدیره موسسه خیریه "محسنین" اصفهان از خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته توسط این مجموعه در استان قدردانی کرد و گفت:کار‌های فرهنگی، تربیت نیروی انسانی و کادرسازی برای نظام از مهمترین و زیربنایی‌ترین امورات است.

امام جمعه زاهدان  گفت: در سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت جغرافیایی، تحرکات در دو سوی مرز، تنوع قومی و مذهبی و محرومیت موجود نیاز‌ها بسیار زیاد است. با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته متاسفانه در شاخص‌های توسعه در انتهای جدول قرار داریم که در بخش‌هایی مورد سوءاستفاده دشمن قرار گرفته و علت آن را مسائل قومی و مذهبی بیان می‌کنند.

وی گفت: انجام فعالیت در سیستان و بلوچستان زودبازده و نتیجه کار به خوبی نمایان خواهد شود و چنین چیزی عامل افزایش انگیزه است. کار‌های متعدد و متنوعی وجود دارد که باید مهمترین و بهترین آن را بر اساس اولویت، نیازسنجی، سهل‌الوصول بودن و عمق تاثیرگذاری انتخاب و پیگیری کنیم.

نماینده  ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: یک محور مهم کار حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های علمیه است که به نوعی وظیفه تربیت سربازان امام زمان (عج) را عهده‌دار هستند و چنین کاری برای منطقه ماندگار خواهد بود.

محامی گفت: محور دیگر توجه به مراکز تبلیغ و مساجد است به نحوی که در کنار هر مسجد خانه عالمی وجود داشته و یک نفر در آنجا مستقر شود، زیرا در غیر این صورت بهره‌وری مناسب از مساجد صورت نمی‌گیرد. حمایت‌ها در حوزه آموزش باید در شمال و جنوب استان و در بین شیعه و سنی صورت گیرد و در این حوزه نیازمند همت تلاش بیشتر هستیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار