واحد مراقبت‌های معنوی نهاد مقام معظم رهبری در بیمارستان نمازی شیراز با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیماران و همراهان بیماران افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد مهدوی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: رسالت اصلی مبلغان مرکز مددکاری و تبلیغ دینی نهاد رهبری در واحد مراقبت‌های معنوی، مشاوره دینی، پاسخگویی به پرسش‌های مربوط به احکام و شبهات اعتقادی کادر درمان، بیمار و همراهان بیمار است.

او،  معنویت را جنبه‌ای مهم از مراقبت‌های بهداشتی دانست که در طول دهه‌های گذشته در سیستم سلامت کشور مطرح شده است و افزود: امروزه مراقبت معنوی به عنوان جزء جدایی ناپذیر مراقبت کل نگر پیشنهاد می‌شود.

مهدوی ادامه داد: همراهی در تقویت احساس تسلط داشتن بر زندگی، پذیرش یا تحمل رنج، مدیریت هیجانات، هدایت در تصمیم گیری ها، سازگاری با استرس و مشکلات، افزایش مثبت نگری و امیدواری از دیگر خدمات مبلغان به مخاطبان است.

آیین افتتاح واحد مراقبت‌های معنوی نهاد مقام معظم رهبری در بیمارستان نمازی، با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.