در مراسمی محمد صادق محبی نظر، به عنوان مدیر عامل شرکت گاز استان همدان معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امروز ۲۷ آذر، در مراسمی با حضور سید جلال نور موسوی، مدیر گازرسانی و فروش شرکت ملی گاز ایران، ضمن قدردانی از عبدالله فیاض، مدیرعامل سابق شرکت گاز استان همدان، محمد صادق محبی نظر، به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

سید جلال نور موسوی، مدیر گازرسانی و فروش شرکت ملی گاز ایران، در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قبل و جدید شرکت گاز استان همدان، به سنجیدن مشکلات، ارائه خدمات و اهمیت نیروی انسانی، اشاره کرد و با توجه به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: الگوی ما باید الگوی فاطمی و علوی باشد و به این منظور در مسیری که قرار داریم باید ابتدا مشکلات را بسنجیم و سپس به بهترین شکل، به مردم خدمات ارایه کنیم .

او افزود: ما باید به دنبال ریشه‌های فساد باشیم  و به دنبال این هستیم که شیوه‌ها و مسیر فروش را عوض کنیم.

عبدالله فیاض، مدیر سابق شرکت گاز استان همدان، در این مراسم از عملکرد شرکت گاز در این دوره توضیح داد و گفت: در این سال‌ها، استان همدان، با اتمام گازرسانی، به تمام شهر‌های خود به عنوان نخستین استان، شناخته شد.

او افزود: شرکت گاز استان همدان، ۹۹/۸ درصد از مناطق شهری و روستایی استان، را گازرسانی کرده است.

مدیر سابق شرکت گاز استان همدان، اعلام کرد: هزار و ۷۴ روستا نیاز به گازرسانی داشت که هزار و ۳۶ روستا، گازرسانی شده است و گازرسانی به باقیمانده روستاها  نیز در دست اقدام است.

محمدصادق محبی نظر، مدیرعامل جدید شرکت گاز استان همدان، به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب، در این بیانیه، ۴۱ مرتبه، از جوانان مؤمن انقلابی، یاد کرده است که این، اهمیت جوانان را در بهره گیری از آن‌ها، نشان می‌دهد.

او ارتقا‌ی اهداف الکترونیکی، بهبود مستمر فرآیند‌ها و دستورالعمل‌ها، حساسیت نسبت به بیت المال، توجه ویژه به مناطق محروم، بهره‌گیری از نظرات جوانان و نخبگان استانی، تجارب مدیران اسبق، را از جمله اهداف خود در شرکت گاز استان اعلام کرد.

محمد صادق محبی نظر، مدیر جدید شرکت گاز استان همدان، دانش آموخته‌ی دکترای مهندسی برق_قدرت از دانشگاه صنعتی امیر کبیر، رتبه سوم کنکور متمرکز دکترای تخصصی و فارغ التحصیل ممتاز مقطع کارشناسی ارشد است.

همچنین او پیش از این، رئیس نظارت بر تعمیرات ایستگاه‌های تقویت فشار گاز، دبیر کشوری قطب تخصصی برون سپاری شرکت انتقال گاز ایران، دبیر کارگروه برق و ابزار دقیق، عضو انجمن مکاترونیک ایران  و عضو انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران بوده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۴ دی ۱۴۰۰
براتون آرزوی موفقیت میکنم
الان که ایستگاه گاز کوهدشت به منطقه هفت واگذار شده
دوست داشتیم بیشتر در خدمتتون باشیم
از تجربیات علمی وتجربیتان استفاده کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۴۹ ۱۳ دی ۱۴۰۰
براتون آرزوی موفقیت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۰:۴۸ ۱۳ دی ۱۴۰۰
خونه مجردی های ایشان در چه حالیه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۱:۴۷ ۰۱ دی ۱۴۰۰
انتصابات کاش سابقه صادق محبی، اخراجی شرکت نفت رو یکبار بررسی میکردن