کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ برتر خوب نیست.

محمد صلصالی کاپیتان سابق ذوب آهن در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این تیم بیان کرد: ذوب آهن از نظر امکانات و ساختار سازمانی بدون شک جزو سه باشگاه برتر ایران است و امسال برخلاف چند سال اخیر از نظر جذب بازیکن باشگاه بهترین شرایط را مهیا کرد و بازیکنان زیادی برای تقویت تیم جذب شدند. ضمن اینکه همه نفرات جذب شده هم با نظر کادر فنی اضافه شدند.

صلصالی ادامه داد: با توجه به اینکه امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم بسیار دشوارتر می‌شود، پس جا دارد قبل از اینکه همه مجموعه باشگاه و هواداران دچار دلهره و استرس بشوند، از الان مسئولان تیم و باشگاه چاره اندیشی کنند.

هافبک سابق ذوب آهن بیان کرد: جای خالی قاسم حدادی‌فر خیلی خیلی احساس می‌شود. حضور قاسم در چنین شرایطی آرامش روحی به تیم تزریق می‌کرد که متاسفانه از تیم جدا شده است.


بیشتر بخوانید


صلصالی در مورد مشکلات تیم نیز عنوان کرد: تیم مشکلات پشتیبانی و مالی ندارد، ولی باید مشکلات فنی تیم به هر نحوی که شده تا دیره نشده برطرف شود. ناهماهمگی‌های تیمی از نظر فنی در هفته‌های ابتدایی قابل توجیه است، ولی الان که یک سوم از لیگ تمام شده این نتایج توجیه پذیر نیست؛ ضمن اینکه ذوب آهن جزو اولین تیم‌های لیگ بود که شرایط اردویی و آماده سازی پیش فصل را برای کادر فنی به بهترین شکل مهیا کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال که باشگاه همه شرایط را برای موفقیت مهیا کرده هواداران با غیرت طعم آرامش و غرور سال‌های نه چندان دور را حس کنند. به نظر بنده خیلی اشتباه است که ذوب آهن را با این دو سال پیش تا الان مقایسه کرد. ذوب آهن قدمتی بالای پنجاه سال دارد و همیشه بالای جدول بوده و برای اسیایی شدن مبارزه کرده و هواداران عادت ندارند تیمشان را در این وضعیت ببینند. باشگاه امسال کلی هزینه کرده تا شرایط همانند دو سال قبل نباشد و تیم به جایگاه اصلی خودش برگردد، اما باز هم متاسفانه شرایط خوب پیش نمی‌رود.  درمورد جدایی خودم از تیم هم باید بگویم شرایط من هم همانند قاسم بود؛ بالاخره بعد از بیست سال خودمان احساس کردیم تمایلی به وجودمان نیست و خودمان پیشقدم شدیم. فقط در آخر این را باید بگویم که من نمی‌خواستم صحبت کنم، اما بنا به شرایط تیم و اینکه اتفاقات این دو سال تکرار نشود، وظیفه ام بود که این حرف‌ها را بزنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار