مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره مسابقه فردای تیم خود مقابل فجر سپاسی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد خرمزی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل فجرسپاسی در شرایطی که رسول خطیبی سرمربی این تیم به دلیل محرومیت حضور نداشت اظهار کرد: بازی جام حذفی شرایط خاص خود را دارد، هر تیمی که بیشتر تلاش کند موفق می‌شود. تیم فجر را از قبل می‌شناسیم، یک بازی با این تیم انجام دادیم که موفق شدیم بازی قبل را با برد به پایان برسانیم.

خرمزی درپاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت دروازه‌بانان تیم خود اظهار داشت: هر چهار دروازه‌بان تیم خوب هستند.امیدواریم هر کدام در بازی فردا در دروازه قرار می‌گیرد بازی خوبی به نمایش بگذارد.

او درباره حضور تیم فجر با بازیکنان دومش در این بازی عنوان کرد: تیم‌هایی که در لیگ برتر حضور دارند همه بازیکنانشان در یک سطح هستند و دلیلی ندارد وقتی چند بازیکن اصلی در تیم نباشد گفته شود تیم ضعیف است، بازیکنان جوان با انگیزه بیشتر بازی می‌کنند، تمام تلاش خود را می‌کنیم و به روند رو به رشد ادامه می‌دهیم.

مربی آلومینیوم اراک تاکید کرد: از بازیکنان خواسته‌ایم هیچ بازی را دست کم نگیرند، بازی فردا از سخت‌ترین بازی تیم آلومینیوم است، بزرگ‌ترین غایب تیم سرمربی تیم هستند که امیدواریم کادر فنی بتواند جواب اعتماد آقای خطیبی را بدهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.