سرمربی فولاد خوزستان درباره دیدار فردای تیم خود مقابل شهرداری نوشهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی مقابل شهرداری نوشهر در چارچوب رقابت های جام حذفی اظهار کرد: ما سال گذشته تجربه خوب و شیرینی در این مسابقات داشتیم و توانستیم قهرمان شویم. پارسال بازی به بازی پیش رفتیم و با توجه به شرایطی که داشتیم بازی‌های خوبی انجام دادیم و در نهایت قهرمان شدیم. در جام حذفی امسال هم هر بازی حکم فینال را دارد.

وی افزود: فیلم سه بازی تیم حریف را دیده ایم، ولی می‌دانیم که بازی با این تیم‌ها سخت است، چون ناشناخته هستند و بازیکنان ناشناخته تری هم شاید داشته باشند. تمرکز ما روی تیم خودمان است و حریف را هم آنالیز کرده ایم. شهرداری تیم باشهامت و منسجمی است، ولی ما به دنبال پیروزی هستیم.

سرمربی فولاد در مورد آخرین وضعیت مصدومان تیم خود گفت: وحید حیدریه به ما اضافه شده و سه روز است که تمرین می‌کند. سه مصدوم داریم که هنوز به شرایط مدنظر ما نرسیده اند و قطعا فردا آن‌ها را نخواهیم داشت. با پاتوسی جلسه‌ای داشتیم و خودش هم از این موضوع ناراحت است، ولی وقتی که مصدوم شد باید از او بیشتر مراقبت می‌شد. پاتوسی در تلاش است تا به فرم ایده آل برسد و خودش هم می‌داند و گفته ام که اگر به آمادگی کامل برسد یکی از بهترین بازیکنان ایران است و جزو ۵ بازیکن تاثیرگذار به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار