مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان گفت: امکان فروش اموال تملیکی به عموم مردم وجود دارد و مردم می‌توانند کالا‌های اموال تملیکی را خریداری کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی اصغر نظام دوست، مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان گفت: سایت حراج کالا‌های اموال تملیکی که مدتی به دلیل کرونا قطع شده بود مجددا فعال شده و افرادی که تمایل به خرید این کالا‌ها را دارند می‌توانند از طریق سایت tamliki.ir اقدام کنند.

او افزود: با برگزاری مزایده حجم زیادی از کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی خوزستان به فروش رفته و تاکنون بالغ بر ۳۰ درصد از کالا‌ها ترخیص شده است و انبار‌های اموال تملیکی با مشکلاتی از جمله کمبود کارگر و پراکندگی کالا در کانتینر‌ها و انبار‌ها مواجه هستند که در ماه‌های اخیر تلاش شد برخی ازاین مشکلات برطرف شود.

نظام دوست اضافه کرد: با سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده‌ها با همکاری مراجع قضایی همچنین ارزیابی و به مزایده گذاشتن کالا‌ها تلاش می‌شود ترخیص کالا‌ها از انبار‌های اموال تملیکی استان سرعت گیرد.

مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان اضافه کرد: یکی از پرونده‌های خاص اموال تملیکی پرونده ذرت‌های آلوده است که بیشترین میزان این ذرت‌ها تعیین تکلیف شده است و تنها ۳۰ هزار تن از این محموله باقی مانده است.

این مقام مسئول ادامه داد: فروش این ذرت‌ها در مزایده طرح شد، اما پیشنهادی برای خرید نداشتند، به دنبال بازاریابی برای فروش آن‌ها هستیم، چون زمان طولانی از نگهداری آن‌ها می‌گذرد بخش زیادی از این ذرت‌ها دچار افت و ریزش شده و قابل مصرف نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.