رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانش آموزان متوسطه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زیوری رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با توجه به شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش و مصوبه ستاد امتحانات استان، امتحانات پایان ترم متوسطه اول و دوم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

او گفت: از آن جایی که کلاس‌های متوسطه اول و دوم به صورت حضوری برگزار می‌شود، مصوبه‌ها بر این اساس که امتحانات به صورت حضوری برگزار شود، اعلام شده است.

زیوری گفت: مدارس اگر فضای کافی داشته باشند باید امتحانات را در یک گروه برگزار کنند و در غیر این صورت می‌توانند در دو گروه نسبت به برگزاری امتحانات اقدام کنند.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دبستانی‌ها امتحان پایان ترم ندارند و نمرات به صورت توصیفی است.

او گفت: اگر دانش آموزی علائم سرماخوردگی یا کرونا داشته باشد، با هماهنگی مدارس، قرار بر این شده است که اتاقی ایزوله در اختیار او قرار دهند تا امتحانات خود را بدهد.

زیوری گفت: اگر دانش آموزی شرایط حضور در امتحانات به دلایل موجه را نداشته باشد، می‌تواند از غیبت استفاده کرده و دو هفته بعد مجددا امتحان دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
لطفا با زبان خوش مدارس راتعطیل کنید نذارید اولیای دانش آموزا اعتراض کنن
Iran (Islamic Republic of)
Saba
۰۰:۲۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
انگار از جونمون سیر شدیم
یعنی چی حضوریههههه؟
میخواین بچه ها رو به کشتن بدیددددد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
مدرسع ها رو تعطیل کنید
آخرین اخبار