یک مقام مسئول گفت: تاکنون  هیچ گزارشی مبنی بر مسدود بودن و یا شدن راه‌های روستایی دریافت نکرده ایم و بیش از ۱۰ هزار کیلومتر  از راه‌های مختلف اصلی و فرعی روستایی را پاکسازی کرده ایم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد مهریاری، مدیر کل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری از پاکسازی مسیرهای روستایی به دلیل بارش باران و برف خبر داد و گفت:  بعد از هشدار نارنجی هواشناسی که از هفته گذشته سازمان هواشناسی ارائه کرده بود، اکیپ های راهداری  در بسیاری از شهرهای برف گیر و مسیرهای مختلف به صورت آماده باش کامل درآمدند.

او گفت: در حال حاضر تمامی راه‌های روستایی کشور  باز است و تردد در آنها جریان دارد، ۸۰۰ راهدارخانه  در کشور و در مسیرهای مختلف  بعد از هشدارهای هواشناسی به صورت آماده باش در آمده است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری تاکید کرد: در حال حاضر ۶ هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در استان‌های برف گیر طی نیمه شب در استان‌های غرب و شمال غرب مشغول برف روبی وبازگشایی و پاکسازی مسیر‌های مختلف هستند.

طبق گفته مسئولان راهداری کشور، هیچ مسیری در شهر‌های مختلف  مسدود نیست. متاسفانه شب گذشته یکی از نیروهای راهداری به علت سرما در ماموریت جان خود را از دست داده است.

سازمان راهداری همچنین توصیه کرده است که؛ تمامی رانندگان به هیچ عنوان بدون زنجیر چرخ وارد جاده‌های برف گیر نشوند.

بارش برف و باران از روز گذشته در شهرهای شمالی و غربی کشور آغاز شده و از صبح امروز به شهرهای مرکزی کشور نیز رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار