رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: بهبود کیفیت سیما و منظر حاشیه رودخانه کرج در دستور کار مدیریت شهری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، پیمان بضاعتی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص طرح پاکسازی حاشیه رودخانه کرج، گفت: پاک‌سازی این رودخانه با کمک کارکنان خدوم این سازمان و معاونت خدمات شهری و با حضور سمن‌ها و دوستداران محیط‌زیست اجرا شد.

او با اشاره به اهمیت احیا و اجرای طرح گذر سبز در حاشیه رودخانه افزود، گفت: به دلیل نبودن فضای مناسب و روشنایی لازم متأسفانه این فضا به‌عنوان یک منطقه ناامن تلقی شده و استفاده مناسب از آن صورت نمی‌پذیرفت به همین منظور اجرای چنین طرح‌هایی موجب رونق گردشگری و استفاده شهروندان می‌شود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تأکید بر اهمیت همکاری سایر دستگاه‌ها چون شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل آب و فاضلاب و حفاظت محیط‌زیست برای اجرای طرح بهسازی و پاک‌سازی حاشیه رودخانه کرج، گفت: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های مدیریت شهری ایجاد فضای مناسب جهت پر کردن اوقات فراغت، ایجاد سیمای بصری زیبا در سطح شهر است.

انتهای پیام/د.خ

برچسب ها: پیاده راه ، پیاده روی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار