در دل کویر لوت وقتی از آخرین روستا‌ها و مناطقی که زندگی در آن جاری است عبور می‌کنیم با آبشار زیبای کشیت روبه رو می‌شویم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  در دل کویر لوت وقتی از آخرین روستاها و مناطقی که زندگی در آن جاری است عبور می کنیم با آبشار زیبای کشیت روبه روی می شویم که یکی از جاذبه‌های طبیعی دیدنی و به یاد ماندنی استان کرمان به شمار می رود. این آبشار در نزدیکی روستایی با همین نام قرار دارد و پس از کمی پیاده روی، می توانید به نزدیکی آن رسید.

اکثر مردم بر این باور هستند که استان‌های خشک و گرم فقط  کویر دارند اما باید بگوییم در این استان‌ها جاذبه‌های طبیعی زیبایی هم یافت می‌شود.آبشاری در دل کویر لوت

علاوه بر زیبایی باید از جذاب بودن آبشار کشیت  نیز یاد کنیم. این جذابیت  منجر شده تا بیشتر مردم محلی این منطقه، از آن با نام آبشار گلبافت یاد کنند. همیشه این باور را داشته باشید که در دورترین منطقه‌های ایران، می‌توانید با جاذبه‌های طبیعی منحصر به فردی روبه رو شوید که انسان را به وجد می‌آورند.دریاچه زیبا

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۱۱ ۲۹ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
وظیفه محیط بانان محترم سخت کوش فقط برخورد غهری با شکارچیان غیر مجاز نیست وظایف دیگری هم دارن که باید به درستی انجامش دهند در محیط زیست وحشی بکر و باید محیط بانان محترم تابلوهایی در این مکانها نصب کنند که توریستهای خارجی و گردشگران داخلی متوجه شوند که آیا داخل این برکها و رودخانه ها و آبشارها گاندو و مارهای سمی وجود داره یا نداره تا ملت که می روند برای تفریح در آن محل یهو نپرن توش تیکه پاره بشن گزیده بشن تفریحشون به عزاداری تبدیل شود باید روی تابلوهایی تمامی مشخصات ظاهری و باطنی و عمق آب و جانورانی که درآن آبها هستند و اطرافش هستند را در یک بیوگرافی شفاف برای ملت مشخص کنند و تلفن های ضروری را هم بر روی تابلوها برای درخواست کمک در آن مناطق نصب کنند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .