۷ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور ارومیه - مهاباد

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: بر اثر یک حادثه رانندگی در محور ارومیه به مهاباد ۳ نفر جان خود را از دست داده و ۴ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ حجت مشتاق فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: حادثه رانندگی در کیلومتر ۴۵ در حوالی "بالستان" در محور ارومیه به مهاباد و بر اثر برخورد ۲ دستگاه پژو سورای و وانت نیسان با یکدیگر به وقوع پیوست.

وی گفت: در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان خودرو پژو جان خود را از دست دادند و ۴ نفر از سرنشینان وانت نیسان نیز مصدوم شدند که بلافاصله توسط نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: علت این حادثه تجاوز به چپ خودرو پژو بوده و شدت تصادف به حدی بود که هر ۲ خودرو دچار حریق شدند.

سرهنگ مشتاق گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور‌های آذربایجان غربی را دارند باید علاوه بر به همراه داشتن زنجیرچرخ، پیش از تردد از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نقلیه و سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو اطمینان یابند.

وی افزود: پرهیز از سفر‌های غیرضروری، پرهیز از عجله و شتاب بی مورد و رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی از جمله مهمترین مواردی است که در سفر‌های بین شهری باید رعایت شود.

محور مهاباد به ارومیه به طول ۱۱۶ کیلومتر یکی از محور‌های پردتردد در آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ س خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.