ابوالحسن حیدری گفت: نمایشگاه گروهی دست سازه‌های سفالی و سرامیکی «آرتیمان» در نگارخانه نگارستان بجنورد به مدت یک هفته به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ابوالحسن حیدری معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت : انواع حجم‌های سرامیکی و مجسمه ظروف دست ساز سفالی، سرامیک، ظروف میناکاری، ظروف چوبی و انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


او گفت : «مهدی خدابخشی کشتان»، «سپیده وهابزاده»، «کمال ترابیان»، «مصطفی جوان دلیر الله آباد»، «فریده ترنجیده»، «زلفا روحانی»، «سعید مطرانلویی»، «آسیه بیدکی»، «فاطمه رستمی»، «صفیه بیدکی»، «حسن حیدری» آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.

حیدری هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی توانمندی‌ها و استعداد‌های هنری هنرمندان، ایجاد انگیزه بیشتر برای فعالیت‌های گروهی از سوی هنرمندان، کمک به اقتصاد هنر و تشویق جوانان و نوجوانان به فعالیت‌های هنری ذکر کرد.

او گفت : دست سازه‌های سفالی و سرامیکی «آرتیمان» از فردا ۲۳ تا ۳۰ آذرماه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها ۱۷ تا ۱۹ در نگارخانه نگارستان بجنورد برای بازدید عموم علاقمندان دایر خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.