نماینده روسیه در وین اعلام کرد دور هفتم مذاکرات موفقیت‌آمیز بوده است و در این دور مذاکره‌کنندگان یکدیگر را بهتر درک کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات ضمن خبر دادن از پایان دور هفتم مذاکرات میان ۴+۱ و ایران اعلام کرد دور بعدی به زودی و قبل از شروع سال جدید میلادی آغاز خواهد شد.

او در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: دور هفتم مذاکرات وین موفقیت‌آمیز بود به این معنا که زمینه مناسبی برای مذاکرات فشرده‌تر فراهم کرد. کاملا تایید شده است که کار بیشتر بر اساس نتایج دور‌ه‌های قبلی انجام خواهد شد. اکنون مذاکره‌کنندگان بهتر یکدیگر را درک می‌کنند.

ساعاتی پیش بعد از جلسه کمیسیون مشترک برجام هیئت‌های حاضر در مذاکرات وین اعلام کردند که دور هفتم مذاکرات به پایان رسیده است و احتمالا دور بعدی قبل از پایان سال جاری میلادی در ۶ دی آغاز به کار خواهد کرد.

در همین راستا انریکه مورا، نماینده اتحادیه اروپا اعلام کرد که با هیئت ایرانی توانسته‌اند روابط خوبی را برقرار کنند و با شروع دور جدید کار پیچیده‌تری بر عهده همه کشور‌ها خواهد بود.

کشور‌های انگلیس، آلمان و فرانسه نیز بعد از جلسه با منتشر کردن بیانیه‌ای ادعا کردند که برای سری جدید گفت‌وگو‌ها با ایران با شرکای آمریکایی، روسی و چینی خود آماده هستند، اما ایران در این زمان نباید در صنعت هسته‌ای خود هیچ پیشرفتی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۶ آذر ۱۴۰۰
این سبیل سرخ ملعون دروغ می گوید؛ او از اربابانش آمریکا و صهیونیست ها فرمان می گیرد
آخرین اخبار