حجت الاسلام مرادبیگی بر لزوم تشدید نظارت بر قیمت کالا‌های مورد نیاز مردم تاکید کرد و گفت: دولت باید در زمینه تامین، توزیع کالا و نظارت بر قیمت گذاری همه تلاش خود را به کار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، حجت الاسلام وعد مرادبیگی امام جمعه موقت ایلام  در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به توزیع کالا‌های اساسی در کشور و لزوم تشدید نظارت‌ها در این حوزه، گفت: دولت باید در تامین، توزیع کالا و نظارت بر قیمت گذاری همه تلاش خود را به کار گیرد.

حجت الاسلام مرادبیگی در ادامه با اشاره هفته گرامیداشت وحدت و حوزه، بیان کرد: ارتباط دو سویه و تنگاتنگ بین حوزه و دانشگاه موجب استحکام نظام، انقلاب و لازمه اقتدار کشور در همه حوزه هاست.

او افزود: دشمن دنبال اختلاف بین حوزه و دانشگاه است و هر زمان در این حوزه غافل شدیم، دشمن ضربه خود را زده، هر چند تاکنون موفق نبوده و با شکست مواجه شده است.

خطیب موقت نماز جمعه ایلام تصریح کرد: افراد فعال در حوزه و دانشگاه ۲ قشر تاثیرگذار در آینده کشور هستند و هر قدر ارتباط بین این ۲ تقویت شود، پیشرفت و سعادت جامعه تضمین شده است.

حجت الاسلام مرادبیگی یادآور شد: تقویت نظام و انقلاب به واسطه وجود حوزه و دانشگاه است و اگر نظام بخواهد در مسیر رشد و بالندگی حرکت کند باید حوزه و دانشگاه را تقویت کند.

او ادامه داد: دانشگاه و حوزه باید مکانی برای سیاسی کاری برخی مدیران نباشد، اما بینش، تحلیل سیاسی و داشتن بصیرت به فرموده مقام معظم رهبری باید در حوزه و دانشگاه روز به روز تقویت و در اوج باشد.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.