تمدید مهلت شرکت در جشنواره فیلم کوتاه رشت

معاون مدیرکل ارشاد گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت تا دوم دی ماه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید امیر مصباح، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت تا دوم دی ماه تمدید شده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۲۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، افزود: نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت (۱۰۰ ثانیه ای) در ۲ بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل ارشاد گیلان ادامه داد: شهروند و زیبایی‌های شهری، شهروند و مشکلات شهری، شهروند و قوانین شهری، شهروند و رعایت حقوق شهروندی و شهروند و آسیب‌های شهری از موضوعات این جشنواره است.

مصباح مدت زمان آثار ارسالی به دبیرخانه را حداکثر ۱۰۰ ثانیه اعلام کرد و اظهار داشت: فیلم‌های ارسالی باید دارای استاندارد‌های لازم صدا و تصویر باشند.

او با بیان اینکه هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی از سوی یک شخص حقیقی یا حقوقی وجود ندارد، گفت:، اما در صورت پذیرش چند اثر از یک نفر تنها یک فیلم از آن فرد در جشنواره حضور خواهد داشت.

معاون مدیرکل ارشاد گیلان افزود: متقاضیان فقط از طریق سایت جشنواره ثبت نام کنند و هر فیلم با مالکیت یک نفر به عنوان کارگردان اثر به جشنواره ارسال می‌شود.

مصباح ادامه داد: همچنین آثاری که پیش‌تر از شبکه‌های تلویزیونی و یا شبکه‌های مجازی پخش شده باشند حق شرکت در جشنواره استانی فیلم کوتاه رشت را ندارند.

او با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت برگزار می‌شود، تصریح کرد: اکران آثار منتخب و آیین اختتامیه این جشنواره به همراه تجلیل از برگزیدگان، دی ماه امسال در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.