سردار القاصی مهر از کشف ۱۲۶ فقره سرقت و دستگیری ۶۱ سارق در سطح استان ایلام در اجرای طرح‌های هدفمند ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: یکی از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همچنین یکی از اولویت‌های اصلی ماموریت پلیس، بحث پیشگیری از جرایم و کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان است که این امر باعث جلب رضایتمندی شهروندان و نا امن کردن محیط برای سارقان بوده است.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و تشدید اقدامات کنترلی و نیز استفاده از طرح‌های محله محور در طول یک هفته گذشته ۲۹۳ رأس احشام قاچاق، ۲ هزارقطعه مرغ خارج از شبکه توزیع، ۳ کیلو مواد مخدر، ۹ دستگاه موتور سیکلت و ۲ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه در اجرای این طرح مقتدرانه ۱۲۶ فقره انواع سرقت کشف و ۶۱ سارق دستگیر شده است، گفت: از دیگر دستاورد‌های موفق پلیسی، کشف ۱۷ قبضه سلاح غیر مجاز و توقیف ۱۴۹ دستگاه موتورسیکلت و خودرو هنجارشکن و متخلف بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام تلاش پلیس استان ارتقاء احساس امنیت و آرامش در جامعه است و در این راه نیازمند مشارکت عمومی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.