نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی گفت: میبد شرایط استقرار صنایع دانش بنیان و هایتک را در منطقه ۲ هزار هکتاری منطقه ویژه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، میرمحمدی، نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان میبد گفت: وزیر راه در بازدید از پروژه دوبانده شدن کمربند شرقی ۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای این پروژه اختصاص داد.

او افزود: دو داروخانه با تمام تجهیزاتش درشهرستان میبد تعطیل شده که به تصمیم ویژه دولت نیاز دارد تا به چرخه تولید بازگردد.
کمک دولت در تکمیل فاز دو بیمارستان، ارائه تسهیلات ویژه در راه اندازی مجدد نان صنعتی حنانه، از دیگر خواسته‌های میرمحمدی بود.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به کمبود آب درشهرستان میبد تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی میبد کمبود آب است و درصورت تعرض به خط انتقالی اول، تاب آوری شهرستان کمتر از ۲۴ ساعت است بنابراین ۷ حلقه چاه در میبد حفاری شده است که نیاز به مخزن و لوله گذاری دارد که امیدواریم دولت در این زمینه اعتبارات خوبی را اختصاص دهد.

حسین فلاح فرماندار میبد هم بحث نوسازی ناوگان مینی بوس رانی کارگران واحد‌های صنعتی و اختصاص سهمیه مناسب قیر به سه بخش ندوشن، بفروئیه و مرکزی و خود شهرستان میبد را خواستار شد.

انتهای پیام/و

برچسب ها: رئیس جمهور ، کمبود آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.