معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف ۳۰ هزار عدد لوازم بهداشتی غیر مجاز از یکی از کارگاه‌های شهرک صنعتی اشتهارد به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اشتهارد با انجام اقدامات اطلاعاتی از تولید و عرضه لوازم بهداشتی غیر مجاز در یکی واحد‌های شهرک صنعتی این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز افزود: پس از تکمیل تحقیقات و اطمینان از صحت اطلاعات، ماموران به همراه عوامل سازمان غذا و دارو با هماهنگی مقام قضایی به واحد مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۳۰ هزار عدد ژل ماساژ غیر بهداشتی و غیرمجاز را کشف کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به دستگیری یک نفردر این رابطه و معرفی او به مراجع قضایی، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

او با اشاره به تاثیرات مخرب اقلام بهداشتی غیرمجاز بر سلامت مصرف کنندگان  افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه معرفی واحد‌های تولید اقلام غیر مجاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.