در مراسمی از ۳۰ نفر خیرسلامت دوران کرونا در مراغه تجلیل و قدر دانی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خیران از زمان شیوع کرونا ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیزبیمارستان‌های، خرید تجهیزات پزشکی، درمانی به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی کمک کرده اند.

علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشکده علوم پزشکی مراغه خبر داد.

او در آیین تجلیل از خیران سلامت مراغه افزود: از مهر سال آینده برای نخستین بار دراین دانشکده دانشجوی پزشکی پذیرش خواهد شد.

او اضافه کرد: جذب دانشجوی پزشکی در این دانشکده لازمه ارتقای آن به دانشگاه است.

به گفته نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی امسال ۴۴۰ میلیارد تومان به دانشکده علوم پزشکی مراغه تخصیص یافته است.

علی علیزاده گفت:اعتبار تخصیص یافته برای اجرای طرح‌های عمرانی، توسعه زیرساخت‌های درمانی، بهداشتی و تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی هزینه می‌شود.

او همچنین از حفظ استقلال مالی دانشکده علوم پزشکی مراغه خبرداد و افزود: با تصویب دولت قرار بود در یودجه سال آینده اعتبار دانشکده‌های علوم پزشکی از طریق مرکز استان هزینه شود.

سید علی موسوی معاون استاندار و فرماندارشهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه افزود:خیران اسن شهرستان از تاسیس اولین بیمارستان در سال ۱۳۰۹ تا کنون همیشه و در همه حال در کار‌های خیر پیشقدم بوده اند.

او افزود: در ایام کرونا خیران در کنار کادربهداشت و درمان برای کنترل بیماری در خدمت مردم بودند.

در پایان این مراسم از خیران سلامت شهرستان مراغه تجلیل و قدر دانی شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: خیران ، خیران سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.