یک سرمایه گذار آلمانی به منظور بررسی زمینه سرمایه گذاری در زمینه تولید پنل‌های خورشیدی از بندر امیرآباد بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمد علی اصل سعیدی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: سرمایه گذار آلمانی ضمن بازدید از بندر امیرآباد و بررسی فعالیت‌های جاری و منابع مهم در نزدیکی این مجتمع بندری، طی نشستی در خصوص مزیت ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سرمایه گذاری در زمینه احداث کارخانه تولید پنل خورشیدی گفت و گو کرد و ابعاد مختلف سرمایه گذاری در این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او گفت: این سرمایه گذار ضمن اشاره به مزیت‌های کم نظیر این بندر در شمال کشور، موقعیت بندر امیرآباد را بسیار مناسب و قرار گیری آن در مسیر کریدور شمال – جنوب را پر اهمیت خواند که می‌تواند شرایط خوبی را برای بازار هدف و محصولات خاص آن در نظر گرفت.

سعیدی پور با اشاره به پیشگام بودن این بندر در جلب و رشد سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی گفت: بندر امیرآباد بعنوان اولین بندر نسل سوم کشور توانست اقدامات خوبی در زمینه سرمایه گذاری انجام دهد و سال گذشته رکورد ۴۰۰ درصدی جذب سرمایه گذاری را در کارنامه خود به ثبت برساند.

او گفت: این امر خود مبین اهمیت این بندر برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که از پتانسیل و موقعیت این بندر به خوبی بهره برداری می‌نمایند.

سعیدی پور در ادامه با اشاره به فاز‌های بعدی توسعه‌ای این بندر، گفت: با جذب و مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و ایجاد تنوع در صادرات و واردات کالا، این بندر می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به مهمترین بندر و کانون پشتیبانی خدمات بندری و دریایی منطقه مبدل شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار