نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه‌های نماز جمعه رشت گفت: عبادت، سیاست و بصیرت حضرت فاطمه سلام الله علیها می‌تواند الگویی برای تمام بشریت باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بانوی بزرگ اسلام گفت: سراسر عمر کوتاه حضرت فاطمه سلام الله علیها پربرکت بود.

او عبادت حضرت فاطمه سلام الله علیها را زبانزد عام و خاص عنوان کرد و افزود: عبادت، سیاست، بصیرت و تمام ابعاد زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها می‌تواند برای تمام بشریت الگو باشد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه سراسر زندگی فاطمه سلام الله علیها پر از عشق، محبت، بصیرت و آگاهی بود که می‌تواند برای همه درس باشد، اظهار داشت: حضرت فاطمه سلام الله علیها دریای بیکرانه‌ای است و هر کسی می‌تواند از بخش‌های زندگی این بانوی بزرگ بهره معنوی ببرد.

رسانه‌ها نقش خود را در جنگ روایت‌ها به خوبی ایفا کنند

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب موضوع جهاد تبیینی را مطرح فرمود، گفت: رسانه‌های تصویری و نوشتاری نباید کم کاری داشته باشند و در جنگ روایت‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

او همچنین به هفته پژوهش اشاره و تصریح کرد: استان گیلان در ردیف ۳ استان برتر پژوهشی در کشور معرفی شده و این رتبه را به پژوهشگران استان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.