ویژه‌برنامه «روایت حبیب» در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امید پارسایی‌فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: ویژه‌برنامه هنری «روایت حبیب» از امروز (جمعه۲۶ آذر) به مدت ۳ روز به میزبانی استان بوشهر و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، مکتب حاج قاسم سلیمانی و دیگر دستگاه‌های اجرائی و فرهنگی اجرا می‌شود.

او ادامه داد: این برنامه به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۰ استان برگزار می‌شود و از حسینیه ثارالله کرمان آغاز شده و تا کنون در استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و استان خوزستان(آبادان) برگزار شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: در بوشهر کاروان‌های روایت حبیب، روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ آذر برنامه‌های شعر، نماهنگ، فیلم کوتاه و تیزر فرهنگی، تئاتر، حماسه‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی و سرود را با مشارکت هنرمندان ملی و استانی با موضوع سردار مقاومت شهید سلیمانی و شهدای مقاومت استان از جمله رئیسعلی دلواری در فضای باز اجرا می‌کنند.

پارسایی‌فر افزود:نخستین برنامه هنری در شهر بوشهر، ساعت ۱۹ امروز در آستان امامزاده عبدالمهیمن (ع) با حضور هنرمندان استانی در قالب مداحی و سنج و دمام، شعرخوانی، تئاتر، ایستگاه نقاشی کودک، برگزاری مسابقه فرهنگی برگزار خواهد شد.

او گفت: ساعت ۹ فردا(شنبه ۲۷ آذر) هم از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان رئیسعلی دلواری با حضور مسئولان کشوری و استانی رونمایی خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر، افتتاح نمایشگاه محیطی عکس و هنر‌های تجسمی در نگارخانه سوره را دیگر برنامه «روایت حبیب» در روز شنبه خواند که در آن ۸۰ عکس‌  شهید سلیمانی به تماشا گذاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید


پارسایی‌فر افزود: عصر شنبه نیز در کاروانسرای مشیر برازجان، ویژه‌برنامه هنری روایت حبیب با مشارکت هنرمندان ملی و استانی برگزار خواهد شد.

او گفت: عصر یکشنبه ۲۸ آذر نیز ویژه‌برنامه شب خاطره با موضوع ابعاد شخصیتی مقاومت شهید رئیسعلی دلواری و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شهر دلوار منزل شهید رئیسعلی دلواری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.