رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: تیم والیبال نشسته شهرداری دامغان در نخستین مسابقه لیگ دسته یک کشور با نتیجه سه بر یک بر حریف خود پیروز شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،نعمت الله نعمتی رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان گفت: امروز مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور با حضور ۶ تیم حاضر در گروه «الف» شامل شهرداری دامغان، مس رفسنجان، هیات کردکوی، هیات بروجن، هیات بابل و والیبال نشسته شیراز آغاز شد.

او ادامه داد: در نخستین روز رقابت‌ها تیم‌های شهرداری دامغان، والیبال نشسته شیراز و مس رفسنجان بر حریفان خود پیروز شدند.

نعمتی اظهار داشت: تیم شهرداری دامغان توانست تیم آهن آلات سعادت کردکوی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و تیم والیبال نشسته شیراز نیز با نتیجه سه بر صفر هیات بروجن را از پیش رو برداشت.

او اضافه کرد: در بازی دیگر روز نخست رقابت ها، مس رفسنجان نیز سه بر صفر در مقابل جانبازان بابل پیروز شد.

نعمتی تصریح کرد: در دور دوم رقابت‌ها، ۶ داور کار قضاوت را برعهده دارند و ۱۱۰ شرکت کننده شامل مربی، سرپرست و بازیکنان در مسابقات حضور دارند.

رییس هیات جانبازان و معلولان استان سمنان خاطرنشان کرد: حسین زهرابی به عنوان سرپرست مسابقات، ابراهیم مهرابی ناظر داوری، مهدی آشوری رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته و حسن شاهی دبیر انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان و معلولان به عنوان ناظر بر این دوره از رقابت‌ها نظارت دارند.

مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۳۶ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت در حال برگزاری است و هم‌اکنون در دور دوم ۱۸ تیم در قالب سه گروه ۶ تیم به رقابت می‌پردازند.

گروه یک مسابقات به میزبانی شهر دامغان، گروه دوم به میزبانی شهر چالوس و گروه سوم در شهر بابلسر در حال رقابت هستند.

این مسابقات از پنجشنبه ۲۵ آذر در دامغان آغاز و تا ۲۷ آذر ۱۴۰۰ در مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.