رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از اجرای پویش اهدای کتاب دانشجویان و توزیع منابع درسی دانشگاهی در مناطق محروم، از سال آینده خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حامد علی‌اکبرزاده امروز (۲۵ آذرماه) در مراسم اهدای کتاب جهاد دانشگاهی که در سوسنگرد برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی از سال ۵۹ فعالیت خود را در حوزه فرهنگی و علمی شروع کرده است و یکی از کار‌های حوزه فرهنگی بحث کتاب است.

او افزود:  سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی امروزه تقریبا در تمامی استان‌ها شعب خود را فعال کرده و بیش از ۶۰۰ عنوان کتاب علمی و دانشگاهی در طول سال منتشر می‌کند که این رقم در سایر ناشران دانشگاهی وجود ندارد.

علی‌اکبرزاده اضافه کرد: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه انتشار کتاب انجام می‌شود، به ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌پردازد و برنامه‌های متنوعی دارد.

رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی ادامه داد:  ۴ هزار و ۳۰۰ جلد کتاب اهدا شده که  این یک حرکت کوچک و نمادین است که با همکاری جهاد دانشگاهی خوزستان، انجام شد

این مقام مسئول گفت: امیدواریم بتوانیم با همراه کردن دانشجویان و دانشگاهیان، به این کار استمرار ببخشیم.

او در پایان افزود: امیدواریم برای سال تحصیلی آینده پویشی بین دانشجویان سال اول دانشگاه‌ها ایجاد کنیم و با همکاری دفاتر جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، منابع درسی دانشگاهی را جمع‌آوری کنیم تا در مناطق محروم توزیع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.