به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین فرهیدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت صمت ظهر پنجشنبه در میز خدمت سازمان صمت استان یزد گفت: دفاتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمانها متولی برپایی میز خدمت در سفرهای هیئت دولت هستند و فلسفه این سفرها و برپایی میزهای خدمت، رفع مشکلات مردم و واحدهایی است که مسائل آنها بین دستگاهی است.
او ادامه داد: تمام دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارتخانهها در سفرهای هیئت دولت در دستگاههای خود اقدام به برپایی میز خدمت میکنند و در صورت مراجعه مردم و طرح مشکلی که نیازمند ورود دستگاههای دیگر دارد، موضوع در همان لحظه به صورت ارتباط تلفنی با میز خدمت سایر دستگاه ها، رفع میشود.
فرهیدزاده گفت: این موارد پس از پیگیری در میز خدمت، در سامانه سامد نیز ثبت میشود و پیگیری مجددی نیز از سوی نهاد ریاست جمهوری از این طریق خواهد شد.
او ادامه داد: درخواستها و مشکلات مردم در استانهای مختلف متفاوت است، اما از آنجا که یزد استانی معدنی و صنعتی است، عمده درخواستهای مطرح شده در میز خدمت سازمان صمت استان یزد، مربوط به مسائل معدنی، تامین خوراک واحدهای صنعتی و شهرکهای صنعتی بوده است.
فرهیدزاده در مورد نظارت و ارزیابی در خارج از سفر نیز بیان کرد: بر اساس دستورالعملهایی که با نظر رئیس جمهور و وزیر صمت تدوین شده، بازرسیهای دورهای نیز خارج از بحث سفر انجام میشود.
انتهای پیام/ی