سرپرست فرمانداری کارون بر اهتمام ویژه و فوری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهت حل آبگرفتگی‌های احتمالی تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید کعبی سرپرست فرمانداری کارون گفت: با توجه به در پیش بودن احتمالی بارندگی و وضعیت هشدار نارنجی تا هفته آینده گروه‌های لایروبی فعالیت خود را با سرعت بیشتری ادامه دهند. مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان لازم است از هم اکنون پیش بینی‌ها و تدابیر لازم را اتخاذ نمایند.

او افزود: با توجه به امکانات موجود، عدم وجود خطوط شبکه فاضلاب و وضعیت جغرافیایی منطقه، این شهرستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است که لازم است با تدابیر لازم، همکاری، هم افزایی و پشتوانه دستگاه‌هایی اجرایی شهرستان و شرکت‌های مستقر در منطقه آن‌ها را ارزیابی و راهکار‌های دقیق و فنی جهت رفع موانع موجود اتخاذ گردد.

کعبی اضافه کرد: شرکت آبفا کارون با همکاری شهرداری کوت عبدالله نسبت به بررسی و پیش بینی و نیز رفع انسداد و لوله بازکنی اقدام لازم به عمل آورد. قبل از وقوع بارندگی تمامی نقاط خروجی فاضلاب شهر را بررسی و عملیات خود را آغاز نمایند.

سرپرست فرمانداری کارون گفت: با توجه به شرایط سخت و مشکلات موجود در شهر کوت عبدالله باید قبل از بالا آمدن فاضلاب و آب‌های سطحی، نسبت به تهیه دستگاه‌های الکترو پمپ و دیزل پمپ جهت جلوگیری از بحران اقدام نموده تا مشکل آبگرفتگی هنگام بارش باران کاهش یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.