رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: اعتبار وکالت‌نامه‌های منقضی شده برای انتقال سند مالکیت، ۳۰ آذر ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در شهر‌های دارای وضعیت قرمز برابر تدبیر ستاد ملی کرونا ارائه خدمت از سوی پلیس به شهروندان امکان پذیر نبوده و منجر به تعطیلی آن‌ها گردید و این امر باعث انباشته شدن تعداد زیادی از درخواست‌های مردم برای نقل و انتقال خودرو شد.

وی گفت: برابر پیگیری‌های به عمل آمده توسط پلیس راهور ناجا از ستاد ملی مقابله با کرونا موفق شد مجوز بازگشایی مراکز شماره گذاری با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از توان ۵۰ درصدی پرسنل را اخذ و عملاً از تاریخ نهم مرداد ماه امسال فعالیت خود را آغاز کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه پس از بازگشایی مراکز با مراجعات زیادی مواجه بودیم گفت: با این حجم تقاضا، محدودیت نیروی انسانی و راه اندازی شماره گذاری اینترنتی توانستیم این مهم را مدیریت کنیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: خوشبختانه از اواسط مهر ماه امسال تقریباً فعالیت در مراکز شماره گذاری در کل کشور به حالت عادی برگشته و در برخی استان‌ها به روز می‌باشد.

وی گفت: تمام کسانی که دارای وکالت نامه بوده لیکن به دلیل محدودیت‌های کرونایی تاریخ اعتبار آن‌ها منقضی و موفق به مراجعه به مراکز شماره گذاری و انتقال سند مالکیت نگردیدند فقط تا سی ام آذر ماه امسال فرصت دارند و بعد از این تاریخ وکالت نامه‌های آن‌ها از درجه اعتبار ساقط و هیچ‌گونه خدماتی به آن‌ها ارائه نخواهد شد.

منبع:مهر

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار