کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهرکرد در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان، برقراری امید و آرامش در جامعه را رسالت خطیر صدا و سیما دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نشستی که با حضور مدیرکل مرکز، قائم مقام و جمعی از معاونان صدا و سیما با کمیسیون فرهنگی شورای شهر شهرکرد تشکیل شد، ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر، فرهنگ سازی، برقراری امید، آرامش و امنیت در جامعه را وظیفه خطیر صدا و سیما عنوان کرد و گفت: این سازمان با برخورداری از هنرمندان نخبه و فرهیخته می‌تواند به عنوان بازوی توانمند در کنار شورای شهر، در آبادانی و برقراری نظم و آرامش، مؤثر عمل کند.

او افزود: رسانه فرهنگی استان با ایجاد همدلی و مشارکت بین ارگان‌ها و نهاد‌های مختلف، در این عرصه به بهترین شکل ممکن، یاریگر و یاری رسان است و با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قومی و محلی، در پاسداری از کیان و استقلال و انقلاب اسلامیشان، به خوبی انجام وظیفه نموده است.


بیشتر بخوانید


اعضای این کمیسیون به دو مطالبه اصلی مردم اشاره کردند و گفتند: مردم و مسئولان از صدا و سیما توقع دارند که از سوی این رسانه مورد تکریم قرار گیرند و صدایشان شنیده و تصویرشان دیده شود تا هم مردم نیاز‌ها و خواسته‌های خود را عنوان کنند و هم مسئولان، عملکرد دستگاه‌ها را ذکر نمایند و این امر را از دلایل ملی شدن این رسانه دانستند و هنر خوب دیدن و شنیدن را از وظایف این نهاد برشمردند.

کمیسیون فرهنگی شهرکرد، صدا و سیما را قلب تپنده جامعه دانستند و اظهار داشتند: انتظار ما از این سازمان این است که زمینه‌ای فراهم کند تا این شورا بتواند اقدامات و عملکرد‌های خود را به گوش مردم برساند و در راستای اغنای افکار عمومی گام بردارد.

این کمیسیون فرهنگی، عملکرد صدا و سیمای استان را در مسأله آب، نتیجه بخش و قابل تقدیر برشمردند و افزودند: اقداماتی که رسانه استانی با برنامه ریزی‌های دقیق و حساب شده و مدیریتی کارآمد انجام دادند، فضای جامعه را با توجه به التهابات همه جانبه بیرونی و داخلی، به سمت و سوی آرامش سوق داد، همان طور که در بحث کرونا هم توانست به خوبی انجام وظیفه کند.

افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای استان هم در این نشست، دیدن و شنیدن مطالبات و خواسته‌های مردم را از وظایف اصلی این سازمان عنوان کرد و گفت: رسانه استانی این ظرفیت را دارد که هم مطالبات و خواسته‌های مردم را ببیند و پخش کند و هم عملکرد مسئولان را برای آگاهی و اطلاع رسانی به صاحبان اصلی نظام که مردم هستند، انعکاس دهد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار