رونمایی از گوشی هوشمند Honor X۳۰ قبل از رویداد معرفی

در یک پست در ویبو قبل از رونمایی رسمی ، تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند Honor X۳۰ منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ برند آنر به زودی از گوشی X۳۰ رونمایی خواهد کرد و در دقیقه ۹۰ قبل از این اتفاق، این شرکت ظاهر این گوشی را در صفحه ویبو خود به نمایش گذاشت. گوشی هوشمند جدید دارای صفحه نمایش تخت با حفره دوربین در وسط خواهد بود، در حالی که تنظیمات پشتی دوربین آن دارای سه سنسور جزیره‌ای به شکل Oreo خواهد بود.

در این پست شاهد عکس‌هایی از این گوشی زیبا در سه رنگ هستیم که نمایانگر یک پنل براق و یک حلقه داخلی رنگی و ظاهر کلی آنر X۳۰ است.

گفته می‌شود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و از نوع LCD خواهد بود. همچنین گفته می‌شود تراشه گوشی هوشمند X۳۰، اسنپدراگون مدل ۶۹۵ است و در حالی که مشخصات رسمی دوربین‌ها را نداریم، به وضوح می‌توانیم ببینیم که دو تا از آن‌ها سنسور‌هایی برای عکس‌های پرتره و عکس‌های ماکرو هستند.

گوشی هوشمند Honor X۳۰

البته همه اطلاعات از پیکربندی گوشی روز پنجشنبه فاش خواهند شد و این رویداد برای ساعت ۱۵:۳۰ به وقت چین برنامه ریزی شده است. انتظار می‌رود قیمت و تاریخ عرضه در این رویداد مشخص شود، اما باید منتظر بود و دید که آیا سری X۳۰ در آینده نزدیک عرضه جهانی نیز خواهد داشت یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار