مخلص الائمه گفت: در روز‌های آینده طرح ۸ هزارو۱۰۰ واحدی در شهر اراک در حوالی شهرک شهید سلیمانی آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در بازدید از پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی اراک گفت: این خبر خوب را به همه ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن استان باید بدهیم که در روز‌های آینده پروژه ۸ هزارو ۱۰۰ واحدی در شهر اراک در حوالی شهرک شهید سلیمانی شروع خواهد شد.

مخلص الائمه افزود: پروژه ۸ هزارو ۱۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن حداقل ۳ سال برای اجرا زمان نیاز دارد که با به کارگیری فناوری‌های نوین سرعت اجرای پروژه‌ها هم مد نظر است.

او اضافه کرد: به فضل الهی فاز اول پروژه شهید حاج‌قاسم سلیمانی اراک که به همت شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی و هدایت سپاه روح الله استان مرکزی در حال انجام است و روند قابل قبولی دارد سال آینده به بهره برداری می‌رسد و فاز‌های بعدی این پروژه طبق زمان بندی‌ها به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار مرکزی بیان کرد: همچنین پروژه ۳۵۰ واحدی شهرک کوثر اراک و پروژه‌های دیگری در اراک و در تمام شهر‌های دیگر استان این پروژه‌ها در حال آماده سازی و انجام هستند و همچنین ۲ هزار واحد مسکن در شهرستان ساوه در حال اجرا است که علیرغم افزایش قیمت‌ها روند سرعت اجرای پروژه‌ها مطلوب است.

مخلص الائمه گفت: با توجه به اینکه یکی از مشکلات و معضلات جامعه و توده مردم مسکن است امیدواریم با تحقق راهبرد دولت سیزدهم برای ساخت یک میلیون مسکن در سال بخش عمده‌ای از مسکن مردم و خصوصا جوانان تامین کنیم.

او تصریح کرد: تمرکز دولت و موضوعات کانونی حرکت دولت سیزدهم ساخت و تامین مسکن برای آحاد و اقشار جامعه است و بدین منظور طرح جهش تولید مسکن در دستور کار جدی دولت قرار گرفته و با سرعت شتابنده در حال پیگیری است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.