نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مطالعات و پژوهش کشور در ساری افتتاح شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی مطالعات و پژوهش کشور، در دانشگاه فنی امام محمدباقر (ع) ساری افتتاح شد.

او در آیین افتتاح این مرکز گفت: ۴۱۶ مرکز نیکوکاری در استان ایجاد شده است.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: مراکز نیکوکاری، با آمایش محله و شناسایی نیازمندان و کمک خیران، خدمات را در اسرع وقت به آنان ارائه می‌دهند.

او با اشاره به راه اندازی امداد هوشمند، گفت: کارکنان این نهاد، جهادی و انقلابی در این خصوص اقدام می‌کنند و تسریع در خدمت رسانی به مددجویان از جمله اهداف راه اندازی امداد هوشمند است.

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه تسریع حفظ، عزت و شأن و تکریم خانواده‌های تحت حمایت بسیار با اهمیت است،گفت: کارکنان این نهاد خالصانه و صادقانه در راستای خدمت رسانی به نیازمندان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: باید دست به دست هم دهیم و با اتحاد و وحدت و یکدلی و با مشارکت یکدیگر می‌توان بسیاری را موانع را رفع کرد.

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: نشست‌های مختلفی با دانشگاه‌های استان برگزارشد، و ایجاد اولین مرکز نیکوکاری تخصصی مطالعات و پژوهش از نتایج این نشست‌ها بوده است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد و‌باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب برای رفع مشکلات نیازمندان استفاده کرد.

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۸۰ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد در بخش‌های فرهنگی، درمانی، عمرانی، اشتغال و... بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.