۸ پروژه ساختمان‌های دولتی با پیشرفت فیزیکی قابل توجه در مازندران در حال ساخت است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: هشت پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی این استان با اعتباری نزدیک به ۲۵۳ میلیارد ریال توسط این اداره کل در حال ساخت و ساز است.

او گفت: این پروژه‌ها از ۳۵ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارند.

نظری با اشاره به اینکه زیربنای این پروژه‌های در حال ساخت در مجموع ۷۷۵۸ متر مربع است، گفت: نزدیک به ۲۵۳ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی تاکنون اختصاص یافته است.

او گفت: از جمله این پروژه ها، ساختمان فرمانداری کلاردشت با یک هزار و ۷۵۰ مترمربع زیربنا بوده است که با اعتبار هزینه شده نزدیک به ۶۴ میلیارد ریال دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است، همچنین ساختمان بخشداری کلباد با ۳۰۸ مترمربع زیربنا و ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظری گفت: عملیات اجرایی احداث ساختمان بخشداری دشت سر آمل و بخشداری سلمانشهر با ۳۰۰ متر زیربنا نیز تا ۸۰ درصد تکمیل شده است.

او از دیگر پروژه‌های ساختمان‌های دولتی در دست احداث اداره کل راه و شهرسازی مازندران به ساختمان مجتمع ادارای سوادکوه شمالی اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و اعتباری نزدیک به ۶۹ میلیارد ریال برای ساخت آن تاکنون هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ابراز امیدواری کرد که با تخصص اعتبارات لازم این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت رسانی به مردم عزیز به حوزه‌های مربوطه تحویل داده شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.