معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از اجرایی شدن طرح‌های گردشگری زمستانه از نیمه دی ماه امسال دراین استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی خاکسار معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره‌های زمستانه و گردشگری زمستانی در استان همدان بیان کرد: پس از ایام فاطمیه در اواسط دی ماه به بعد برنامه‌هایی را در قالب گردشگری زمستانه برای استان همدان در نظر گرفته ایم.

او با اشاره به اینکه به همین منظور طرح‌هایی را در دست بررسی داریم و حتماً آن‌ها را اجرا و پیش خواهیم برد، افزود: این طرح‌ها در سطح استان همدان در روستا‌ها و شهر‌ها برگزار خواهد شد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اظهار داشت: قرار بود تا در روستای سیمین و ابرو بحث گردشگری کشاورزی را در پیش بگیریم، اما به سبب عدم همکاری‌های به عمل آمده، این روند دنبال نشد.

خاکسار با بیان اینکه برگزاری این جشنواره از سوی اهالی همین روستا‌ها پیشنهاد شده بود، اما در نهایت به سبب عدم همکاری‌ها به نتیجه نرسید، گفت: این جشنواره بسیار می‌توانست در بخش گردشگری کمک کننده باشد.

او ادامه داد: از سویی برآن بودیم تا جشنواره کدو را در روستای تفریجان برگزار کنیم، اما باوجود برگزاری چندین جلسه با دهیاری این موضوع نیز محقق نشد.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان ابراز داشت: روستا‌های بسیاری در استان همدان وجود دارند که قابلیت برگزاری جشنواره را دارند و امیدواریم بتوانیم در این عرصه قدم‌های مناسبی برداریم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.