مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: کنگره نکوداشت آیت الله شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری و سه تن از علمای دامغان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان -  فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: طلاب حوزه‌های علمیه در برگزاری آیین‌های نکوداشت برای علما و شخصیت‌های دینی استان سمنان، از مخاطبان مهم این همایش‌ها هستند.

 کنگره نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی و نیز آیین‌های نکوداشت سه تن از علما و بزرگان شهرستان دامغان در برنامه برگزاری قرار دارد و طلاب حوزه‌های علمیه می‌توانند به عنوان مخاطبان اصلی، مقالات و آثار خود را به این همایش‌ها ارسال کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به نیابت از حوزه‌های علمیه این آیین‌ها را برگزار می‌کند که باید مشارکت و همکاری طلاب و روحانیون در برگزاری این همایش‌ها صورت گیرد.

  تبصره ۱۷ قانون بودجه و اعطای اعتبارات به موسسه‌های فرهنگی هنری برای انجام فعالیت‌های مختلف فرصت خوبی برای موسسه‌ها است تا از اعتبارات لازم برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری استفاده کنند.

کمیته‌ای متشکل از حوزه علمیه، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز سازمان مدیریت و برنامه ریزی در بررسی طرح‌های ارسالی از موسسه‌ها فعالیت دارد.

هنرمندان و فعالان رسانه‌ای مخاطبان اصلی این اداره کل هستند و تنوع فعالیت‌ها نقش و رسالت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بسیار حساس و مهم کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار