سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش با پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۳ بر یک تیمش پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم مهم‌ترین اتفاقی که امروز برای ما بد رقم خورد، گل اولی بود که دریافت کردیم. وقتی مقابل تیمی حرفه‌ای‌تر و با تجربه‌تر چنین گلی را هدیه بدهید ضربه می‌خورید. کارمان را خوب جلو می‌بردیم، اما کادویی که به بازیکنان پرسپولیس دادیم خیلی ما را اذیت کرد و به ضرر ما شد.
او افزود: در نیمه دوم پرفشار بازی کردیم، اما گل دوم را خوردیم و در ادامه یکی از گل‌ها را جبران کردیم. سپس اینقدر مسائل حاشیه‌ای رخ داد و بازی متوقف شد و ما بازی را باختیم. خیلی خوب بازی کردیم و اگر با تجربه‌تر بودیم بهتر هم می‌توانستیم بازی کنیم.
مجتبی حسینی در پاسخ به این سوال که تیم پیکان ۶ هفته است خوب نتیجه نمی‌گیرد، گفت: مشکلی نیست، آنچه ما را اذیت می‌کند کیفیت بد گل‌هایی است که می‌خوردیم. نباید مقابل چنین تیم‌هایی اینگونه گل بخوریم و باید به روند خوب خودمان برگردیم.
سرمربی پیکان درباره عملکرد داوری گفت: به ما گفتند زیاد درباره داوری حرف نزنیم. امروز روز سختی برای داور بود. اگر آن صحنه پنالتی هم نبود، توپ زیر پای بازیکن ما افتاد و می‌توانست دروازه خالی را باز کند. مشکل چیست؟ چرا این همه جار و جنجال شد؟ یا پنالتی بود یا گل، داور می‌توانست گل ما را قبول کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار