در شبانه روز گذشته از مجموع آزمایش های تشخیص کرونا ۱۳۳ بیمار جدید شناسایی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته ۲۵۶ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که ۴۴ بیمار  و از مجموع  ۶۷۸ تست ملکولی و سریع ۸۹ مورد جدید کرونا شناسایی شدند.

وی گفت: از این تعداد یک مورد از بشرویه، ۲۵ مورد از بیرجند، ۲ مورد از خوسف، ۵ مورد از زیرکوه، ۳ مورد از سرایان، ۲۳ مورد از طبس، ۴ مورد از فردوس، ۵ مورد از قاینات و ۱۹ مورد از نهبندان شناسایی شدند.

به گفته شریف زاده  در حال حاضر ۱۶۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۴۵ نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۱۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۲ نفر نامساعد است.

وی گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید از فوت ناشی از کرونا در استان ثبت نشد و آمار جان باختگان این بیماری همان هزار و ۲۵۲ نفر ثابت ماند.

به گفته شریف زاده در ادامه روند واکسیناسیون تاکنون ۵۴۷ هزار و ۲۱۱ نفر دوز اول واکسن کرونا، ۴۷۴ هزار و ۲۷۵ نفر دوز دوم و ۲۰ هزار و ۹۰۳ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و مجموع واکسن تلقیح شده در استان به یک میلیون و ۴۲ هزار و ۳۹۲ دوز رسید.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.