بلاتکلیفی دانش آموزان از نحوه تغییرات کنکور ۱۴۰۲

بحث‌های متفاوت درباره تغییرات کنکور در دوسال آینده، باعث ایجاد استرس مضاعف برای دانش آموزان کنکوری شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت در آزمون سراسری، برای هر دانش آموزی که قصد ورود به دانشگاه‌های معتبر را دارد قابل اهمیت است، این روز‌ها بحث تغییر و تحول در این آزمون در سال ۱۴۰۲ موجب ایجاد استرس‌های زیادی برای دانش آموزانی شده است که در دو سال آینده باید در کنکور شرکت کنند.

این درحالی است که در سال ۸۶ وزیر علوم آن زمان به روند اجرای طرح حذف کنکور از سال ۹۰ خبر داده بود، اکنون بیش از ده سال گذشته و کنکور به همان شیوه قدیمی خودش در حال برگزاری است.

نه تنها کنکور حذف نشده است، بلکه به تازگی شورای عالی انقلاب فرهنگی از دو مرحله‌ای شدن این آزمون از سال ۱۴۰۰ به بعد خبر داده است. بر اساس این مصوبه مطرح شده؛ قرار است تا از سال ۱۴۰۲ در پذیرش دانشگاه‌ها سهم سابقه تحصیلی ۶۰ درصد و سهم کنکور دروس تخصصی ۴۰ درصد احتساب شود. بر همین اساس در کنکور سراسری دروس تخصصی و در سوابق تحصیلی دروس عمومی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نحوه تغییرات کنکور در سال‌های آینده

مهم‌ترین تغییر در صورت تایید شدن این مصوبه این است که، امتحان کنکور برای دروس تخصصی دوبار در سال برگزار می‌شود و نتایج امتحانی که از لحاظ سوابق تحصیلی واختصاصی کنکور سراسری گرفته می‌شود تا دوسال اعتبار خواهد داشت.

همچنین در طرح جدید قرار بود که امتحانات نهایی سه سال یعنی دهم و یازدهم و دوازدهم را در کنکور تاثیر بدهند، ولی چون نظام آموزش و پرورش ساختار برگزاری دقیق در سه سال را ندارد و همچنین زیر ساخت آن را هم ندارد فعلا سال یازدهم و دوازدهم مد نظر هست و سوابق معدل یازدهم و دوازدهم در اولویت قرار دارد.

در این تغییرات احتمالی درصد تاثیر سوابق تحصیلی در صورتی خیلی مهم و حائز اهمیت می‌شود که دانش آموز به رشته‌های درجه دوم و سوم فکر کند (یعنی رشته‌های غیر از پزشکی و دندان و دارو و مهندسی تاپ و حقوق و فرهنگیان و…) پس اگر کسی رشته خیلی خوب می‌خواهد، باید با تمام وجود برای کنکور وقت بگذارد و رتبه و درصد خوبی را کسب کند در غیر این صورت معدل هیچ تاثیری برای موفقیت در بهترین رشته‌ها را ندارد.

اما این مصوبه مطرح شده از سوی شورای انقلاب فرهنگی مخالفانی نیز دارد، آموزش و پرورش کشور به نوعی خواستار حذف کنکور است نه تغییر در آن.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش کشور درباره این تغییرات احتمالی اظهار کرد: جوانب و زوایای مصوبه شورای عالی را از همین هفته پیش رو بررسی می‌کنیم. کنکور خودش استرس زای اعظم است و نباید بیش از این به دانش‌آموزان استرس بدهیم. نتایج بررسی‌ها را اعلام می‌کنیم، اما شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرمتفاوتی دارد.

رقابت بر سر ۱۵ درصد رشته‌ها خواهد بود

 سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این موضوع اظهار کرد: این مصوبه تاثیر معدل را برای سال آینده و تاثیر قطعی برای کنکور ۱۴۰۲ پیش بینی کرده است، طبق این مصوبه عمل خواهد شد و اگر که دستگاهی کوتاهی کند، تخلف کرده است.

او افزود: مدیریت خواهیم کرد که جامعه دانش آموزی نگران نباشند و با اطمینان نسبت به این مصوبه برای کنکور آماده شوند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تا زمانی که مصوبه جدید در مورد سنجش و پذیرش اعلام نشده است، دانش آموزان باید تمام ذهنشان را متمرکز همین مصوبه کنند.

عاملی تصریح کرد: ۸۵ درصد ظرفیت دانشگاه‌های ما بدون کنکوراست و رقابت تنها برای ۱۵ درصد رشته هاست؛ باتوجه به ظرفیت بالایی که در کشور وجود دارد، افراد به راحتی می‌توانند برای ورود به دانشگاه ثبت نام کنند.

آیا کنکور حذف می‌شود؟

با دو مرحله‌ای شدن کنکور مافیای کنکور تقویت می‌شود

علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره اظهار کرد: قانون کنکور در ابتدا در مجلس تصویب شد و سهمیه‌ها مربوط به مجلس و در مجلس شورای اسلامی قانونی درحال بررسی این موضوع است.

او با اشاره به اعتراض مجلس به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره دو مرحله‌ای شدن کنکور گفت: ما نیز نمی‌دانیم که قانون مجلس یا شورای عالی انقلاب فرهنگی باید درباره کنکور اجرایی شود.

منادی سفیدان عنوان کرد: با دو مرحله‌ای شدن کنکور، مافیای کنکور نیز قوی‌تر خواهد شد، وقتی رقابت زیاد و تعداد داوطلب کم شود، مافیای کنکور نیز از بین می‌رود.

تعدادی از دانش آموزان که در دو سال آینده قرار است در کنکور سراسری شرکت کنند، با وجود این حرف‌های متنقاض و متفاوت دچار ابهامی شده اند واین موضوع نگرانی آن‌ها برای کسب موفقیت و نتیجه عالی در کنکور بیشتر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام
اقا اگه قراره اجرا شه برای اونایی که پیش دانشگاهی دارن هم این امکان رو بزارین ترمیم نمره بدن
ممنون از باشگاه خبرنگاران لطفا این موضوع رو اطلاع رسانی کنین به مسئولا تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۲:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام خواهش میکنم تغییرات رو برای کنکور ۴۰۲ لغو کنین
آخه سیستم آموزش برای همه دانش آموزا یکسان نیست
یکی که تو مناطق محرومه در حقش ظلم میشه
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۳:۵۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
چه ظلمی دقیقا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۳ تير ۱۴۰۱
معدل دانش اموزان تو این اوخر بخاطر کرونا و نبود معلم خیلی پایین اومده فکری بحالشون کنید یعنی اگه تغییر کرد فرصتی برای جبران معدل بدن
Iran (Islamic Republic of)
زرا
۰۱:۴۷ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
چرا اینطوری میکنن ما الان چجوری برا تابستون مون برنامه بریزیم وقتی نمیدونیم کنکور چی به چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
کاملا با این طرح موافقم.... در سال دو مرحله کنکور برگزار میشه.... کیفیت آموزشی بالاتر می ره... جیب مافیای کنکور خالی میشه. مگه تست میتونه ملاک ارزیابی بشه؟ ... به خاطر همین دارن دق می کنن که جیبشون با این طرح خالی میشه.. با ایجاد استرس در دانش آموزان میخوان به خواسته مالی خودشون برسن!
Iran (Islamic Republic of)
ماهی
۱۵:۰۸ ۰۹ تير ۱۴۰۱
اخه احمق چی شد که فکر می کنی مافیا نمی تونن تو زمینه تشریحی وارد عمل بشن فقط این جوری باید ده برابر هزینه کنی جیب مافیا هم ده برابر مر می شه با این تفاوت که این وسط یه سریا تقلب می کنن یه سری افرادی که برگه تصحیح می کنن پول می گیرن 20می دن یه سریا سوالاتو می خرن یه سریا توی شهرهای کوچیک که میشناسنشون مثلا طرف پسر فلان مدیر معروف تو شهر دختر فلان دکتر معروف شهر معلم می ره وایمیسه بالاسرش جوابارو بهش می گه اینارو دیگه به عینه سر جلسه دیدم شما ها هم احتمالا مدرسه معمولید وتاحالا نهایی ندادید سطح نمره به مدرسه معمولی با نهایی خیلی فرق می کنه دیگه کشکی بهت نمره نمی دن کسی که معدل مدرسش بیست بود نهایی افتاد پس نگو چون الان فلان مدرسه معدلم 20پس نهاییم 20می شه
Iran (Islamic Republic of)
ویدا
۱۵:۴۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
این طرح های پر استرس چیه، بخدا مریض شدیم تو این تصمیم گیری های مسئولین، هر روزم پر از استرسه، بلاتکلیف هستیم اونوقت مسئولین تو سایت سنجش نوشتن جزئیات تا شهریور اعلام میشه!!!!!
بابا بچه ی خودتونم بود همین کارو باهاش میکردین؟ ما خودمون به اندازه کافی تحت فشار کنکور هستیم، حالا دو برابر فشار امتحان نهایی و کنکور، کلاس برم واسه امتحان نهایییا کنکور کتاب بخرم واسه امتحان نهایی یا کنکور
Iran (Islamic Republic of)
رضوان
۰۲:۵۸ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
به سود پشت کنکوریاست چون سه بار میتونن ترمیم کنن و دوازدهمیا یبار و همه تمرکز دوازدهمی باید رو تشریحی و دوازدهم باشه( البته اگه پشت کنکوری و هزینه ترمیمو داری بهشتته)
امیدوارم اگه تا تیر لغو نشد دیگه لغو نشه چون برنامه ریزی هممون بهم میریزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
کی گفته ما میتونیم ترمیم کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۳:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
این قانون اصلا خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
سلاله زهرا
۱۰:۵۶ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
این تصمیم جدید کنکور به ظاهر عدالت محوره اما در واقع ظلم آشکار در حق همه افراد هست
Canada
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
چرا اینقدر راحت با آینده ما بازی میکنید دست از سرمون بردارید تا حوصله تون سر میره میاید سراغ ما کنکوری ها یه قری میدید و میرید
Iran (Islamic Republic of)
sa
۲۱:۱۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
اقاتوروخدایکی حرف مارو برسونه ک ماهایی ک توروستا باامکانات اموزشی صفرزندگی میکنیم بایدبرابرباشیم با کسی ک امکانات اموزشیش عالیه چرا کسی ب فکر ما روستاییها ونظام قدیمیا نیست
Iran (Islamic Republic of)
E.c
۰۰:۴۷ ۲۱ خرداد ۱۴۰۱
بچه ها کی میدونه آخرین خبرکنکور چیه؟
تکلیفمون چی شد آخرش؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
ترو قران مثل سال های قبل کنکور برگزار شه اخه گناه ما بدبخت ها چیه که همین یه امیدی هم که داریم شما میگیرین
Iran (Islamic Republic of)
شادی
۱۹:۱۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
توروقرآن تغییر ندید . به فکر ما نظام قدیمیا باشین ...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
تغییر ندید. این مصوبه مسخره رو اجرا نکنید. دیوونه شدیم بخدا. دست از سر کنکور بردارین
Poland
م
۱۴:۰۸ ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
والا ما هنوز که هنوز بلا تکلیفیم
آقا تغییراتون رو نخواستیم
همون رو بزارید باشه با این تغییر دادنتون
حالا همش یک داستانه دیگه
چه از چپ به راست بچینی چه از راست به چپ
حالا کی این بازی قراره تموم بشه خدا میدونه
کشورای دیگه روی یک چیزی به توافق میرسن
بعد اجراش میره برای سالهای بعدی
اینا هنوز توافق نکردن
بعد میخوان اجراییش کنن
خدا به دادمون برسه از دست این ایرانیا
Iran (Islamic Republic of)
ف
۱۰:۳۶ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
تنها تغییری که باید بدید اینه که سهمیه ی ایثارگران رو حذف کنید و سوالات استانداردی طرح کنید که از متن کتاب درسی باشد . کتاب درسی رو هم پیگیری کنید هر سال تغییر نکند . بقیه ی تغییرات و تصویباتتان هم کنار بگذارید چون هیچکس موافق نیست . فارغ‌التحصیل های نظام قدیم عمرا دوباره امتحان تشریحی و امتحانات نهایی برای ترمیم معدل شرکت کنند . من دارم تلاش میکنم پزشک بشم و نظام قدیم هم بودم اگه این شرایط رو برای دانشگاه های درب و داغون و رده پایین ایران که حتی دانشگاه تهرانش هم در بین دانشگاه های دنیا رتبه ی ۶۰۰ دارد اعمال کنید ترجیح میدم مهاجرت کنم تا اینکه در امتحانات نهایی یه رشته ی دیگه برای ترمیم معدل شرکت کنم چون رشته ی دبیرستان من هم ریاضی بوده . برای افرادی مثل من چه مصوبه ای دارید ؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۲۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
لطفا پیگیری کنید از سازمان سنجش که دقیقا تکلیف برای کنکور 1402 چیه تا بشه برنامه ریزی کرد
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۲۲:۳۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ای کاش یکم به فکر ما بدبخت بیچاره ها هم بودن
اینا فکر میکنن همه تو ناز ونعمت وبهترین شرایط و معلما و مدرسه های تیزهوشان بزرگ شدن
مایی که منطقه محروم بودیم چه کار کنیم اخه
به جز خدا هیچکی صدای مارو نمیشنوه
ای کاش بیان زنده به گورمون کنن راحت بشیم از دست این برزخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
معلوم نیس کی به کیه چی به چیه هرکی بلند میشه یه رای میده یکی میگه کنکورو کلا حذف کنید یکی میگه ن کنکورو دوتا کنیم دروس عمومیو حذف کنیم یکی میگه...ینی واقعا هدفشون چیه از اینکارا؟الان دارن اینده خیلیارو عمدا به فنا میدن با اینکار
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۴:۰۰ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخدا داریم از نگرانی می‌میریم میخوان آخرین امیدمونم از بین ببرن میخوان نابودمون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
تورو خدا اینو اجرا نکنید اخه ما پشت کنکوری ها چه گناهی کردیم ک باید بسوزیم .اگه این اجرا بشه من خودکشی میکنم
United States of America
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
خب کسانی که مخالفن تو قسمت کارزا اعتراض خودتونو اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
حميدرضا
۱۰:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
تو رو به خدا قسم لغو کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمود عليمحمدي
۱۳:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
الان كسي كه فارغ التحصيل سال هاي قبل هست چى؟
الان كسي كه ديپلمش يه چيز ميخواد كنكور چيز ديگه بده چي؟
الان كسي كه نظام قديم بوده چي؟
خدا ميدونه تا چه اندازه باعث رشوه و تقلب ميشه اين طرح،
مثل سال هاي قبل كنكور رو اجرا كنيد يا فقط ٢بار تو سال اجرا كنيد
اين بحث معدل و تاثيرش به اين شكل باعث فشار و ظلم به يه سريا ميشه كه آرزو و هدفشون رو بايد خاك كنن
Canada
عرفان
۱۳:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
یا خدا این دیگه چه طرحیه!
با چه استدلالی امتحان نهایی که توش تقلب بیداد میکنه رو میارین ۶۰ درصد تأثیر قطعی میدین؟
امتحانی که اصلاح اوراق سلیقه ای هستش
عوض یه روز استرس کنکور هم دانش آموز باید یک ماه استرس امتحانات نهایی رو بکشه!
Netherlands
سارا
۱۲:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
توروخدا این تغییرات لعنتی رو اجرا نکنید ، بزارید مثل همیشه کنکور بدیم ، منی که معدل سال دوازدهمم خوب نیست چیکار کنم آااخه؟دوباره برم امتحان بدم ؟خیلی ستمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
والا بخدا
من الان میخام پشت کنکوری باشم سال قبل بخاطر مشکلاتی که داشتم نه تونستم به کنکورم برسم نه به امتحاناتم الان من چیکار کنم مگه من اینده ندارم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
ای کاش یه بطری سم خالص میاوردن در خونه بگن بخور میخوردم ولی این بلا رو سرمون نمیاوردن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
تغییر کنکور ینجوریش غلط منکه مخالفم که قرار تاثیر ۶۰ قطعی سوابق تحصیلی باشه باید هر سه سال تاثیر داده شه نه سال آخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
تغییر کنکو به این شکل عادلانه نیست.چون هر دبیری روش تصحیح کردن و نمره دادنش با دیگری متفاوته و قطعا عدالت حاکم نخواهد بود.لطفا روش قدیم با تاثیر مثبت معدل برگزار بشه
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۰۰:۰۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۱
من مخالفم چون کنکور تو این کشور تنها امید ماست و وقتی معدل معمولی داریم تلاش میکنیم و کنکور رقابت عادلانست
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۰۰:۲۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
ببینید آقا رضا و آقای نامشخص شما ها که در مدارس خاص درس می خوانید و از حال دانش آموزان خبر ندارید که دارند در بدترین شرایط درس می خوانند و کلی از شما معدلشون کمتره پس الکی نظر ندین لطفاً و با بی عدالتی موافقت نکنید چون حتی 1نمره هم باعث می شود رشته مورد علاقتون قبول نشوید
Iran (Islamic Republic of)
هععععی
۰۱:۱۷ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
من در ۲ استان یزد و بوشهر (که منطقه محروم هست) تحصیل کردم

تدریس معلمان یزد خیلی فرق داشت
و بهتر بود
با اینکه هر دو مدرسه نمونه بودن

ولی خب به صورت کلی موافقم
در حالت عادیش هم عدالت نیست
فرقی نداره که
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۵۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
واقعاااا عالیه دمتون گرم درسای عمومی فقط وقت آدمو طلف میکردن از نظر من معدل 80 درصدبشه بهتره من که خودم تو مدرسه نمونه درس میخونم تلاش میکنم با معدل بیست میرم جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
شما از سر خوشی این حرفا رو میزنی داداش اون دانش اموز بدبختی که داره منطقه محروم درس میخونه چیکار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
زاهدی
۱۹:۱۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
ما مخالف تاثیر قطعی معدل هستیم بابا مثل سال های قبل کنکور و برگزار کنید گناه ما مناطق محروم چیه آینده ما چی میشه جز استرس هیچی برامون به ارمغان نمیارید
Iran (Islamic Republic of)
Shaghayegh
۱۱:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
این چه مسخره بازیه آخه برای چی عمومی ها رو حذف میکنید اصلا این چه طرح مزخرفیه که گذاشتین شاید یکی معدل درست حسابی نداشت که میخواین این معدل ها رو تاثیر بدین
کنکور رو روال قبل برگردونید مثل سال های گذشته اینقدر به ما استرس وارد نکنید ما الان بلاتکلیف موندیم اصلا تکلیف کسانی که سالهای گذشته کنکور قبول نشدن و معدل خوب ندارن چی
باید همه ی آرزو هامونو به گور ببببریم
درست کنید این اوضاع مسخره رو
Iran (Islamic Republic of)
احسن
۱۴:۰۹ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
اگه این طرح تصویب بشه تکلیف کسایی که سابقه تحصیلی خوبی ندارن چی میشه؟؟ باید امیدشونو از قبولی قطع کنن؟؟
مطمئنم همه این طرح به نفع مسئولین است و نه مردم و الا کنکور هیچ عیبی به غیر از سوالای غیر مجاز ندارد و واقعا عادلانه است و این طرح عین لی عدالتی است یعنی چی ۲ بار کنکور درسال؟ این چه مسخره بازییه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۲۰:۵۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
واقعا اینکه دروس تخصصی فقط هست خیلی خوبه اما،آخه سابقه ی مامنطقه ی ۳هاکجا ش خوبه نه امکانات داریم نه یه معلم خوب یه بابای پولدارهم نداریم رشوه بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
آینده ی هزاران دانش آموز مناطق محروم و به خصوص منطقه ۳ با این مصوبه درخشان میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
قشنگ درخشان میشه قشنگگگگگ
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۱۰:۱۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
خیلی اشتباهه! پس بچهای با استعداد و زحمت کش مناطق محروم چی کنکور خیلی وقتا خودش ب تنهایی میتونست شانسی دوباره برای این افراد باشه یا بچهایی ک سال تحصیلی ۱۲ام یا.. با مشکلاتی مواجه شدن و... چیزای دیگ نظام اموزشی نادرست و نبود کیفیت تدریس توسط دبیر و حتی میتونه هزینه و استرس بچهارو دو چندان کنه برای هزینه کتاب های کمک درسی در کنار کتاب تست حتی برای دروس عمومی ای همچون سلامت و بهداشت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
اگر این مصوبه تصویب شود من خودکشی می کنم
Iran (Islamic Republic of)
B
۱۹:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
واقعا ما بچهای مناطق محروم کاملا از بین میریم
کسی نمیدونه با چه شوقی از بین این همه فقر و نداشتن خونه و مکان و امکانات درس می‌خونیم، شب و روز نداریم و هرشب کابوس می‌بینیم کابوس قبول نشدن توی یک درس .
کابوس قبول نشدن در یک رشته ی حتی کم هم که برای ما حکم نان شب رو داره . کاش ثروتمندان و اونایی که امکانات زیاد دارن خودشونو جای ما بزارن
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
این طرح بسیار احساسی و کودکانه است و چون جوانان کنکور با شرایط قبل تنها امیدشان است اگر این طرح اجرا شود آمار مهاجرت افزایش پیدا خواهد کرد و جوانان بجای خدمت به کشور خودشان به کشورهای دیگر مهاجرت و خدمت میکنند و تا چند سال آینده با پیری جمعیت مواجه خواهیم شد این طرح عملا آسیبهای جبران ناپذیری خواهد داشت لطفا این تصمیمات مهم را به اهل فن بسپارید و شرایط را بحرانی نکنید لطفا تک بعدی به دنیا نگاه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
آینده ی هزاران دانش آموز مناطق محروم و به خصوص منطقه ۳ با این مصوبه تباه می شه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
نماینده ها مجلس چرا سکوت کردن شما نماینده شدین که صدای مارو به گوش مسولین برسونید ن اینکه سکوت کنین اگه نمیتونین صدای مارو به جای برسونید پس اسم خودتون نماینده نزارین
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۸:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام خواهش میکنم این تغییرات کنکور رو تصویب کنید که این کنکور کمی تغییر کنه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
واقعا دارید با این کارتون آینده من بچه روستایی رو تباه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
متاسفم به خاطر این تصمیم غلط وپرخطر همه قبل وبعدو به استرس انداختند....اومدن ابرو درست کنند زدند چشمشودرآوردند....آیا میشه به آموزش وپرورش و سوالاتش اعتمادکرد....آیا همه دانش آموزان یکسانند....آیا همه معلمین یکسانند....متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
اینکه دروس عمومی حذف شده خیلی خوبه ولی اینکه معدل رو وارد این بحث میکنن عصن عادلانه نیست

بعد یه سوال من متوجه نشدم قراره سهمیه مناطق محروم حذف بشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
بچه ها تو گوگل سرچ کنید و به کارزار لغو معدل کنکور 1402 بپیوندید و امضا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
تو شهر ما پلی بود اومدن خرابش کردن بعدفهمیدن اشتباه بوده حالا این حکایت همین طرح من دوستم پدرش تو کمیته اامتحانات بود سوالات صبح داشت مگه میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
خسته شدم دیگه چه گیر دادن به سال۱۴۰۲زورتون به بچههای مناطق محروم میرسه فقط،شما اگه به فکر عدالت اموزشی هستین تکلیف سهمیه ها رو روشن کنید اخر سکته میکنم از این همه ناعدالتی ....خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
مدرس کنکور
۲۲:۳۴ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
با سلام. حذف دروس عمومی از کنکور اتفاق مبارکی هست. د مورد تاثیر معدل هم مخالفان به کیفیت بد مدارس دولتی اشاره میکنن که حرف حق و بجایی هست. ولیکن در کنکور هم همین امر وجود داره. دانش آموز مدرسه دولتی برای کنکور دادن باید چیکار کنه؟؟؟ باید یا هزینه کنه . حالا مالی یا وقتی، برای معدل هم همون کار رو کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
خدایا واقعا دیگ همینو کم داشتیم!
اهای آقایی که تو مجلسی و بچت تو بهترین مدرسه با بهترین امکانات داره درس میخونه و تهش با معدل بیست قبول میشه و پزشکی رو شاخشه بابا مروت داشته باشید تا کی بی عدالتی تا کی بابا یعنی تو این مملکت هیچکس نیست بداد ما بدبختای منطقه سومی برسه؟؟ تموم زندگیمون امید و آیندمون داره نابود میشه تورو به خدا نزارید این اتفاق بیفته پای زندگی و اینده هزاران نفر در میونه ک بسته ب این کنکور لعنتیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
چندتا کاتال تلگرامی بود سوال کنکور میفروخت شما اونا رو نتونستید جمع کنید بعد میخوایید با این همه هرج و مرجی که بعد تصویب این طرح میفته مبارزه کنید فقط اونا که میگن طرح خوبیه قشنگ معلومه اصلا نفهمیدن قرار چه اتفاقی بیفته والا منم بچه پول دار بودم به نفعم بود ددی برام هزینه میکرد تو بهترین مدرسه پایتخت درس میخوندم بعدم معدل ۲۰بعدم بهترین دانشگاه و آینده درخشان به جهنم که فلان دانش اموز تو فلان روستا مدرسه اش یه چهار دیواری بدون هیچ امکاناتیه بعدم میومدم اینجا از طرح حمایت میکردم سن رشوه رو به زیر ۲۰رسوندین بسیار زیبا تا وقتی قانون محکمی نباشه عدالتی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
یعنی اگر معدلت ۱۸بشه دیگه خواب خوندن رشته مورد علاقتم نمیبینی دوستان عوض اعتراض از حالا دنبال پارتی و پول باشیم معدل خوب بخریم اینقدر بحث نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
باز کردن پوست شکلات زمانش از تغییرات عجولانه شما در طرح به این بزرگی بیشتر معلومه هیچ چیزی رو در نظر نمیگیرید فقط تصویب میکنید اونا که سوابق تحصیلی مشمول حالشون نمیشه چی میشن
United States of America
علی
۱۱:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
کسایی که دیپلم نظام قدیم دارن تکلیفشون چیه ضمن اینکه هر دو سال باید دیپلم جدید تمدید بشه
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۹:۳۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
این طرح طرح عالی هستش اگه خوب فکر کنین می‌بینید که برای دانش آموزان این طرح خیلی خوبه دوم اینکه هیچ ربطی به رشوه گرفتن برای نمره خوب دادن ندارند اینها همه بهانه تراشی هستش دانش آموز خوب درسشو انقدر خوب میخونه که هر طرحی داده شد بتونه از پس اون بر بیاد برای سال۱۴۰۲ فقط تاثیر معدل سال دوازدهم هست و تاثیر معدل سه سال به سال۱۴۰۴ موکول شده
شخص من هم با حذف دروس عمومی موافق نیستم ولی طرح ۶۰ ۴۰و برگزاری دو بار کنکور در سال طرح عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
باید دید چه کسانی در حال ساختن مدارس غیر دولتین همونا عامل اصلی اصرار به اجرا شدن این طرح پر از تناقض هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
یه کار کنید ما فقیر بیچاره ها اصلا حق تحصیل نداشته باشیم پیشنهاد خوبیه مگه نه لطفا اجرایش کنید چه کاریه ما فقیر بیچاره ها اصلا سواد داشته باشیم درس خوندن حق پولدارست و اونایی در شهرهای بزرگن نسبتا امکاناتشون از ما بیشتر هست
اول صندلی قدرت رو یه چند روز رها کن بیا شهرستانها یه بازرسی بکن بعد ببین مدارس و معلم هاتون در چه وضعیت هستند بعد طرح بدین پرسنل شما انگشت شمار مجرب هستن مدارس شما انگشت شمار امکانات دارن بچه ها چرا این آقا رو به شهرستانتون دعوت نمیکنید وضعیت رو از نزدیک ببینه به واالله شما حاضر نیستید فرزندانتون چند ثانیه در این مدارس با این معلم ها درس بخونن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
یعنی چی هر روز ی خبر میزارن مسخرست این مصوبه کاملن در تناقض با قوانین مجلس و فرمایشات مقام معظم رهبریست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۲۶ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
من از منطقه 2 هستم،ولی به نظر من اینکه معدل تاثیری داده بشه داخل کنکور بسیار ناعادلانه هست،زیرا مدارس یکسان نیست و غیرانتفاعی ها به راحتی می توانند نمرات بالایی کسب کنند ولی مدارس دولتی فقط افراد خاصی که آشنا دارن نمره خوبی کسب کنن،و با این طرح در حق مردمی که از مناطق محروم هستند ناحقی می شه،کنکور نباید تغییر کنه بلکه این نظام آموزشی هست که باید تغییر کنه.هرکی موافقه پاسخ بده یا لایک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
من نمیفهمم کسی که میخواد بره مثلا پزشکی و مهندسی، فارسی و عربی و دینی به چه دردش میخوره که میگن اینارم باید امتحان بده مگه میخواد بره لیسانس ادبیات یا... بگیره
هر کی میخواد بره رشته ادبیات و ... باید اینارو امتحان بده نه کسی که میخاد پزشکی بره

بنظر من اگه کنکور همینجوری باشه‌و برگزار بشه، ولی مثل دروس تخصصی برا دروس عمومی هم زیرگروه بزارن و هر گروه به رشته های مورد نظری که به دروس عمومی ربط داره باشه و اینجوری ضرایب تغیر کنه، بهتر میشه .
مثلا کسی که میخاد بره پزشکی ضریب دروس عمومی صفر باشه

Iran (Islamic Republic of)
لا
۲۱:۲۳ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
عالیه عمومی حذف شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
لعو نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
بچه ها معاون حقوقی ریس جمهور مصوبع رو لعو کرد گفت شورای حق قانون گذاری نداره هورررررررا بچه ها کنکور هزارو چهارصدو دو مث یک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
بچه معاون حقوقی ریس جمهور گفته شورای حق دخالت تو کنکورو نداره قانون گذاری مال مجلس ینی کنکور هزارو چهار صدو دو مث یک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
از وقتی این خبر شنیدم زندگیم جهنم شده آخرین و تنها آرزوم که امید داشتم بهش برسم باید خاک کنم کنکور حذف نکنید مافیا و سهمیه رو حذف کنید شرایط تحصیلی برابر رو فراهم کنید جالبه طرف در شهرهای نزدیک تهران زندگی میکنه که رفت اومد واسش آسونه پولم داره میتونه از امکانات استفاده کنه منطقه ۳تشریف داره منم در دورترین نقطه ایران بدون پول بدون هیچ امکاناتی منطقه ۳حساب میشم
Iran (Islamic Republic of)
a r j
۲۳:۲۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام یکی از اون شهر هایی که می گید شهر من یعنی پاکدشته که بله 10 دقیقه با تهران فاصله داره اما منطقه 3 حساب میشه اما باور کنید فقط اسمش استان تهران اگه بیایید مدارس دولتی اینجا رو ببینید باور نمی کنید به خدا اینجا استان تهران اصلا کسی برای کنکور کار نمی کنه رتبه های خوب هم فقط دو تا تیزهوشان پسرانه و دخترانه میارن تو مدارس دولتی معلم نمیره سر کلاس یا تو گوشیش هست سر کلاس بچه هاش هم فقط به فکر دعوا و علاف بودنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
والا ما هم آدمیم ما رو دور نندازین ما که سوابق تحصیلی نداریم بریم بمیریم‌ عوض حذف سهمیه و مافیا ما بدبخت بیچاره ها رو حذف میکنید آره آسونترین کاره چون زورتون به گردن کلفتا نمیرسه طرف فقط خدا تومن خرج مدرسه غیر انتفاعی بچه اش میشه باید تو بهترین دانشگاه بهترین رشته رو بخونه ما هم بریم بمیریم لعنت به بی عدالتی لعنت به سرمایه دار بی رحم مروت
بچه ها خواهش میکنم ساکت نشینید خیلیامون همین حالاشم نمیتونیم از اساتید مجرب بهره ببریم چون پولشو نداریم چرا باید بیش از بیش به ما ظلم بشه چرا قشر فقیر جامعه رو نادیده میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
منی که سوابق تحصیلی ندارم باید چه غلطی بکنم منی که پول ندارم تمام امیدم اینه کار کنم کتاب کنکور بخرم که درس بخونم منی که به خودم وعده دادم بعد فراهم کردن اوضاع زندگیم واسه خودم فرصت درس خوندن فراهم کنم چی؟ آقای رئیس که میشنی طرح میدی پول میگیری همه مثل فرزندان شما در امکانات غرق نیستن که بهترین مدارس غیر دولتی با بهترین مدرسان حال حاضر درس بخونن بعدم با یه امضاع واسه فلان مشکل دبیر یا مسئول مربوطه نمره ۲۰بگیرن ۸۵درصد فرزندان این آب و خاک مثل من هستن خودشون با جون کندن دارن شرایط فراهم میکنن حالا شما این دریچه امید رو هم بگیرید من مخالف حذف کنکورم چون هیچ کس به اندازه کسایی مثل من نابود نمیشه آقا من سوابق تحصیلی ندارم آقا من ۶۰درصد بهم تعلق نمیگیره باید چه غلطی بکنم تکلیف اکثریت فقیر چیه شما فقط به فکر اقلیت هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
اقای موسوی گفته هفتاد درصد دانش اموزان مخالف کنکور ن ما تو شاد نطر سنجی کردیم آخه یکی نیس بگه شاد ک درس کار کرده ک حرف میزنی اگه راس میگی ک صد در صد دروغ میگی یه نظر سنجی بذارن ببینن کی راس میگه بچه ها تورو خدا ندارید همین یه روزنه امیدمونو یه مشت آقا زاده بی درد بگیرن ندارید تا آخر عمر حسرت زندگییاشون و بخوریم ک با رانت و تقلب و پول بهش رسیدن تو بهترین دانشگاه ها با پول بیت المال ک مال هممونه راحت ب همه چی برسن خدا لعنت کنه عاملی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۱۳ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
مبارک اونایی که پول دارن و تو مدارس خوب درس میخونن دیگه همین راه عادلانه هم روی قشر محروم جامعه بسته شد خسته نباشید به سید محرومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
چرا کسی به داد ما مخالفین این مصوبه پر ایراد نمیرسه انگار همه دست به دست هم دادن که ما رو بدبخت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
آقای سبطی آقای امرایی اینقدر گفتن و دلایل منطق ی آوردن اما کو گوش شنوا حتی آقای ریسی هم ک ادعای عدالت داشت توجه نکرد فقط خدا ب دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۰۰:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
از شخص آقای رئیس جمهور محترم تقاضا داریم دستور بازنگری و لفو تاثیر قطعی معدل در کنکور و حذف دروس عمومی در کنکور 1402 رو صادر کنند.. واقعا ما دانش آموزان که برای کنکور 1402 آماده میشیم کاملا در اضطرابیم و افسرده شده این بخدا داره بهمون ظلم میشه با این سیستم تصمیم گیری...که هر سال تغییر میکنه...طبق قانون مجلس قرار بود 3-4 سال قبل اجرای تغییرات به دانش آموزان و والدین ابلاغ بشه نه اینطوری!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
کاملا من مخالفم یعنی چی مگه میشع لطفا به فکر جوونا باشید اینجوری ک نمیشع. بی عدالتیه
شاید یکی از ی رشته دیگه بخواد کنکور بده اینجوری ک دیگه هیچ شانسی برا قبولی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۳۰ دی ۱۴۰۰
عاقا ما با این طرح مخالفیم اینجوری جای هرچی رشوه بگیره برا گرفتن نمره باز میشه منی ک سر نمره بیست با رقبا باید بجنگم چرا نباید پول بدم ب مراقب ک هوامو داشته باشه این اولش بعدش ممکنه کسی ک برگه منو تصحیح میکنه با رقیب من زمین تا آسمون فرق داشته باشه یا آسونگیر یا سختگیر باشه کنکور تنها راه عدالتی هست ک ما ب آرزوهامون برسیم ب فکر ما محرومای با استعداد باشین آیندمونو خراب نکنید
Iran (Islamic Republic of)
یه کنکوری
۱۷:۰۷ ۲۷ دی ۱۴۰۰
واقعا بی عدالتیه.این چه وضعشه آخه.چرا دارین اختلاف طبقاتی رو پر رنگ تر میکنین.واقعا کسی که توی بهترین مدارس درس خونده با کسی گخ تو مدارس عادی درس خونه آموزشش یکی بوده که بخواد امتحان نهایی با تاثیر ۶۰ درصدی توی کنکورش داشته باشه. به جای اینکه این همه استرس کنکوری هارو زیاد کنید ب فکر مشکلات اقتصادی باشید مردم گرفتارن
Iran (Islamic Republic of)
alitayebimosapor@gmail.com
۱۶:۵۸ ۲۷ دی ۱۴۰۰
چقدر آخه شما یک دنده هستید هیچ کس با این طرح مسخره شما موافق نیست لطفا کنکور مثل قبل بشود
Iran (Islamic Republic of)
alitayebimosapor@gmail.com
۱۶:۵۵ ۲۷ دی ۱۴۰۰
به شدت مخالفم. وجدانن خودتون هم میدانید چیکار دارید میکنید؟؟؟ کنکور به روال قبلی خودش برگزار بشه بهتره. چرا نظر مردم مهم نیست براتون؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
اوضاع بی عدالتی خرابه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۶ دی ۱۴۰۰
عاملی خودش کنکور داده ببینه بچه ها چه میکشن رعیس جمهور هم که نمیدونه کار با اینا نداره اگر احمدی نژاد بود سریع به داد بچه ها میرسید ولی رعیس خودش تجربه نداره واقعا چه بی سوادهایی دارن. برا کشور تصمیم میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
آذین اربابی
۱۷:۰۵ ۲۵ دی ۱۴۰۰
توروخدا تنها امید ما جوونا رو که همین برگزاری کنکور عادلانه هست رو برای ساختن آینده ای بهتر از بین نبرین
چرا این طرح ظالمانه رو می خواهید اجرا کنین ما جه گناهی کردیم بخدا
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۴:۲۲ ۲۵ دی ۱۴۰۰
لطفا همگی
" (کارزار مخالفت با تأثیر قطعی معدل در کنکور )"
را حمایت کنید و کارزار رو به اشتراک بگذارید
همون عبارت داخل پرانتز رو سرچ کنید کارزار براتون میاد.
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۲:۰۶ ۲۵ دی ۱۴۰۰
خواهشمندم کنکور رو به روال قبل برگزار کنید هر ساله تعداد زیادی فارغ التحصیل در کنکور شرکت میکنند تا آینده بهتری برای خودشون بسازند شما با این طرح این حق رو از اونا میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۴ دی ۱۴۰۰
بابا این مسخره بازیا چیه کنکور به روال خودش پیش بره مگه چیه تکلیف پشت کنکوریها چی میشه؟؟؟؟ با وجود این همه مخالف اینا کارخودشونو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۴ دی ۱۴۰۰
بابا این مسخره بازیا چیه کنکور به روال خودش پیش بره مگه چیه تکلیف پشت کنکوریها چی میشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۲ دی ۱۴۰۰
بچه ها بیاین تو کارزار رای بدین کارزار لعو مصوبات کنکور ب دوستاتونم بگید
Iran (Islamic Republic of)
سوزان
۲۲:۲۵ ۲۲ دی ۱۴۰۰
اگر مخالف این طرح هستید لطفا در«« کارزار کنکور۱۴۰۲ »» برای تأیید مخالفت و پیگیری امضاء کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۲ دی ۱۴۰۰
بچه ها بیاین تو کارزار رای بدین نذارید رشته های دانشگاهی هم مث شعل های دیگ موروثی بشن پدر پزشک فرزند پزشک پدر کارگر فرزند کارگر بچه ها ندارید با آیندمون بازی کنن
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۲:۱۷ ۲۲ دی ۱۴۰۰
من کاملن مخالفم با این طرح ،دانش آموز تنبلی هم نیستم ک بخوام بگم معدلم کم اومدع و نمیتونم نع ولی مضخرف ترین قانونع ایشالله ک حذف بشع چون خعلی چرتع ما اینجوری مجبور میشیم خارج از کشور انتخاب کنیم و ب هدر میریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۰ دی ۱۴۰۰
یعنی به خدا شما ها چیزی تصویب نکنین خیلی به نفع ماست
این چه صیغه ای دیگه .....
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۵:۳۲ ۲۰ دی ۱۴۰۰
امیدم به تهش بود اینم از این آخری...
Iran (Islamic Republic of)
محسن افروغ
۰۲:۰۵ ۱۹ دی ۱۴۰۰
اقای ریسی مگه ان همه شعار ندادین ماهم پشت سر شما بودیم خاهش میکنیم این برنامه رو لغو کنید کنور رو عادی بگزار کنید شیفتیلید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۸ دی ۱۴۰۰
خدا لعنتتون کنه فقط استرس مضاعف میدین.
Iran (Islamic Republic of)
عدالت
۱۳:۴۹ ۱۸ دی ۱۴۰۰
چرا انقدر بر یک مصوبه ناقص که عمدتا مخالف ان هستند دارند بافشاری می کنند چرا اگر حضرات که انقدر اصرار بر این مصوبه ناقص دارند نمی ایند ازش دفاع ککنند فقط از زیر ان فرار می کنند همه ی این بازی ها زیر سر اقای ساکی رییس سنجش اموزش برورش است چرا ایشان را برکنار نمی کنند الان نزدیک به 5 سال است که دارد هر سال با این مصوبه ها خون به دل کنکوری ها می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۸ دی ۱۴۰۰
بچه ها اینجا کسی صدامونو نمیشنوه همتون برید تو کارزار رای بدید با تعداد زیاد باشه تو رو خدا برید ب دوستاتونم بگید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۵۸ ۱۸ دی ۱۴۰۰
لطفا کنکور رو به شیوه ای ک بوده برگزار کنید . خیلیا بودن دوره مدرسه درس خوب نخوندن الان به خودشون اومدن و میخان کنکور جبران کنن و به رشته مورد علاقشون بروند . پس لطفاً دست به کنکور نزنید تا رقابت عادلانه را میان همه شاهد باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقاری
۲۲:۳۲ ۱۶ دی ۱۴۰۰
سلام . مسئولین محترم . لطفا همین جوری ک برا کنکور تصمیم میگیرین .ب فکر ماهم باشین . لطفا . چرا انقد ضربه وارد میکنید؟؟؟؟
چرااااا؟
مگ ما کنکور نمیدیم؟؟؟؟ خب؟! پس نظر مارو بپرسین .
ما ک اصلا .راضی نیستیم . اینجوری کسایی ک از پایه خوندن حقشون ضایععععع میشه . کنکور همینجوری بزارین بابا.
اصن نمیخوایم اسون شه . حداقل سختش نکنید.
۱۲۳