امروز مراسم افتتاحیه برنامه «سفیران سلامت» دانش‌آموزان ملایری در دبستان امامت برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسلم بیات معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملایر در این مراسم با اشاره به نقش برنامه کشوری سفیران سلامت مدارس در تربیت و آموزش گروه‌های همسان و همسال جهت ارتقای سطح کیفی و کمی بهداشت و سلامت دانش آموزان در مدارس، بیان کرد: خودمراقبتی، تغذیه سالم، خواب به موقع و به‌اندازه، مدیریت استرس و ایمان به خدا جهت افزایش آرامش روحی و روانی دانش‌آموزان از جمله اهداف تشکیل و اجرای برنامه کشوری «سفیران سلامت» در مدارس است.

اوبا اشاره به اهمیت وجود یک سفیر سلامت در هر خانواده از دانش‌آموزان درخواست کرد با بالا بردن آگاهی و اطلاعات خود از طریق مدرسه نقش سفیر سلامت بودن در خانواده را به‌درستی اجرا کنند.

بیات در خصوص اهمیت استفاده از لقمه سالم در میان‌وعده دانش‌آموزان و جلوگیری از خوردن فست‌فودها، گفت: مصرف این غذا‌ها باعث آسیب برای دانش آموزان شده و سلامت دانش‌آموزان را با مشکل مواجه می‌کند.

در این مراسم ضمن اعطای کارت سفیران سلامت به دانش‌آموزان منتخب و تقدیر از سفیران سلامت، گروه سرود و تئاتر سفیران آموزشگاه امامت نیز برنامه‌های متنوعی با محوریت استفاده از غذا‌های سالم و طبیعی و میوه‌ها به جای مصرف تنقلات برای دانش‌آموزان ارائه دادند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار