شرکت در ماراتن با پای مصنوعی

یک جوان هندوستانی با پای مصنوعی در مسابقات ماراتن شرکت کرد و توانست با موفقیت آن را به اتمام برساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود آنکه پای خود را در تصادفی در سال ۲۰۱۳ از دست داده، اما ناتوانی جسمی اش هرگز نتوانسته او را ناامید کند. این داستان واقعی زندگی یک جوان ۲۸ ساله اهل حیدرآباد هند است که نه تنها بر ناتوانی جسمی خود غلبه کرد؛ بلکه با شرکت در مسابقات ماراتن آن را به چالش کشیده است. «آلیگا پراسانا»، اکنون الهام بخش بسیاری در هند شده است.

او در گفتگو با ANI هند گفت: "من در یک حادثه تصادف پایم را از دست دادم. در حالی که فقط ۲۰ درصد شانس زنده ماندن داشتم، اما پس از قطع پایم زنده ماندم. سپس با پای مصنوعی به زندگی ام ادامه دادم. خیلی برایم سخت بود، اما هرگز ناامید نشدم."


بیشتر بخوانید


آقای پراسانا که یک عکاس و ادیتور حرفه‌ای است درباره حضورش در ماراتن گفت: "اولین بار در یک ماراتن ۵ کیلومتری حضور داشتم. من توسط رقبا و حضار مورد تشویق قرار گرفتم. من آن ماراتن ۵ کیلومتری را در مدت ۱ ساعت انجام دادم. سپس تصمیم گرفتم با مارتن ۱۰ کلیومتری خودم را به چالش بکشم. من این ماراتن را در مدت ۱ ساعت و نیم به پایان بردم. زیاد تمرین می‌کردم. من حالا الهام بخش بسیاری از مردم شده ام و این بسیار دلگرم کننده است."

شرکت در ماراتن با پای مصنوعی

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.