فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جوانان در خدمت سربازی، باید مهارت و تجربه به دست آورند تا بتوانند بعد از پایان خدمت کار کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صبح امروز چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ویژه سربازان در ستاد سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد. 

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: در خدمت سربازی جوانان باید مهارت و تجربه به دست بیاورند تا بتوانند بعد از پایان خدمت در حوزه مرتبط با رشته تحصیلی خودشان کار کنند. 

او  افزود: باید در دوره‌های خدمت سربازی، جوانان را در جایی گذاشت که مهارت کسب کنند تا بعد از خدمت بتوانند با تجربه‌ای که کسب کرده‌اند در حوزه مرتبط با رشته تحصیلی خودشان کار کنند.

سردار معروفی خطاب به سربازان با بیان اینکه شما سربازان خودتان را کم نبینید، بیان کرد: شما بهترین بچه‌های حاج قاسم و رویش‌هایی هستید که می‌توانید مکتب حاج قاسم را به ثمر رسانده و گام دوم انقلاب را عملیاتی کنید.

او  با اشاره به اینکه الگوبرداری از حضرت علی اکبر (ع) منجر به مصونیت افراد می‌شود، افزود: اگر انسان در جوانی استحکام درونی و مصونیت پیدا کند در میانسالی و پیری گرفتار پیچ و خم گناه و پدیده‌های زشت نخواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: الگوی عملی در دوران ما جوانانی هستند که در گام اول انقلاب و در پیروزی و تثبیت انقلاب، در جنگ نابرابر و دفاع مقدس حضور داشتند. جوانانی که جنگ تحمیلی نابرابر را به دفاع مقدس تبدیل کردند و شهید شدند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار